תוצאות החיפוש


  1. shushu

    קהילת ה-DIY בישראל - פרק ראשון: בנצי גלעד

    לגבי אזכור רמקולים אלקטרוסטטים בכתבה, תיקון טעות, הכוונה כמובן לריבונים
  2. shushu

    קהילת ה-DIY בישראל - פרק ראשון: בנצי גלעד

    נהנתי מאוד לעבוד על הכתבה ולהכיר את בנצי, שישמח לארח אתכם בביתו. מוזמנים ליצור עימו קשר.
  3. shushu

    טרוף

    קצת סבלנות, השבוע מתכנן לפרסם כתבה נחמדה על בנצי והרמקולים שלו
  4. shushu

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    נראה לי שיש קשר ישיר בין עקומת הרמן לפלטשר מונסון equal loudness. הסלופ בנמוכים נועד לפצות על היות האוזן פחות רגישה לתדרים אילו, כנל לגבי הגדשת גבוהים. לגבי הגבוהים מעל 5k, לא סגור למה כדאי להשאיר סלופ ברמקולים בחדר ולא להדגישם כמו הארמן, אולי עקב הטוויטרים החופרים ברמקולים המודרנים ;)
  5. shushu

    NAD M66

    עקב מעבר חד לאנלוג, מוכר את ה NAD 66. המכשיר מדהים מכיל סטרימר, דאק, קדם דיגיטלי ואנלוגי דיירקט, פונו MM, MC דיראק ללא הגבלה כלול במכשיר ללא תשלום נוסף חיבור לעד ארבעה סאבים ימכר במחיר טוב https://www.avforums.com/reviews/nad-m66-streaming-dac-preamp-review.21756/...
  6. shushu

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    לך על רמקולים מוגברים כשיתאפשר, איזה ג׳נלק נחמדים. כנראה בזמן שתרכוש ה wiim יהיה לא רלוונטי.
  7. shushu

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    הבנתי שאני אוהב סאונד עם עוותים. כל נסיון לקבל עוד רזולוציה ושקיפות (כך שהמוזיקה מתפרקת למרכיביה באופן מוגזם) על חשבון זרימה מוזיקלית (הקטע נשמע כיצירה אחת, מקשה אחת בניגוד לאוסף צלילים), או בקיצור פירוט מוגזם הנובע מחוסר בס, נדון לכשלון. אני מבסוט 20 דק מהפירוט ומכבה את הסטיראו... חוזר כל הזמן...
  8. shushu

    מגבר הרדקור חשמל - מנורות, ספקי כוח והקונפליקט...

    יש לי סוללה מגניבה מוציאה 12v ברגע שהמכשיר שהיא מזינה עובד היא מנתקת את עצמה מההטענה מוציאה dc 12v מזמן לא הפעלתי אותה, אם המתח מתאים, קח לבדוק תזמין אותי לפלאפל והיא שלך, אין לי בה שימוש
  9. shushu

    הושלם הסופר טויטר

    העסק נשמע חלום, סאונד גדול מפורט ומאוזן, ממלא את החלל בקלות נהנתי ממש מהסאונד, וכמובן מהחברותא
  10. shushu

    Magico S3 2023

    אני רק עניתי לבחור על פי המושגים שהוא עצמו השתמש בהם
  11. shushu

    Magico S3 2023

    כנראה... שמעת את המגבר? הוא הכי שקוף זה ידוע, לכן כל האולפנים בעולם משתמשים בו ואף אולפן לא משתמש במגברים אחרים.
  12. shushu

    Magico S3 2023

    הרגת מצחוק, איזה קרועים ;)
  13. shushu

    Magico S3 2023

    הבחור מצטט מה שקורא מפורומים אחרים. אתפלא אם יצא לו לשמוע את הבנצמרק הנ״ל במציאות. ואם כבר הבנצמרק, למה לא ה nad m23? ה nad בין המגברים הנמדדים הכי טוב ביקום. בנוסף, לטעון טענה כזו בלי להזכיר את הרמקולים שהמגבר דוחף, העכבה המינימלית שלהם, זה לא רציני. בקיצור, הבחור סתם מחרטט.
  14. shushu

    Roon vs a good streamer

    אם אתה שומע רק טידל לא צריך roon. יכול להשתמש בטידל קונקט. אני התרגלתי ל roon הממשק שלו נוח מאוד עם אלגוריתם ai מצויין לניגון שירים מקטגוריה מוזיקלית שלומדת אותך אבל לא חייבים, הבדלים באיכות סאונד הם זניחים לחלוטין (עד כדי לא קיימים) ביחס לשאר המרכיבים שמשפיעים על איכות הסאונד.
  15. shushu

    accuphase/luxman

    accuphase p550 accuphase c280 luxman da06 שי 0543378463
  16. shushu

    רמקולים VS אוזניות

    בעולם האוזניות זה מאוד מקובל לבצע eq ולהתאים לטעם אישי. הרבה דגמי אוזניות הם לא flat, לדוגמא מכויילות harman hd800s הן אזניות נהדרות (יש לי) אני הבנתי שאהב דווקא את האוזניות (eq באוזניות זה דבר שבשגרה). לא שממש אכפת לי אם אהב או לא... החוזק שלהם מעבר לרזולוציה הוא האימגינג סביב הראש בניגוד...
  17. shushu

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    שלישיית עופר מזרחי https://tidal.com/album/201166855?u
  18. shushu

    מבקש המלצה על dac

    דאק מעולה, תתחדש!

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור