כבל לא מייצר מעצמו מיד בס, אבל הוא כן יכול להחסיר...
יש עניין של מה הרפרנס ולאיזה סאונד רגילים,
יכול להיות שאם תקשיב לאוורסט שבועים ואז תחזור לנורדוסט, תחשוב שלנורדוסט חסר מידבס.
כבל שאני אוהב הוא ה inakustiks, בעני כבל מעולה ממש, אבל יש לי הרגשה חזקה שהטעם שלנו שונה בתכלית.
בכל מקרה בהצלחה