תוצאות החיפוש


  1. D

    wilson speakers owner-watch this

    המדידות היו נגישות לכולם . לא כל מבקר מבין במדידות או שאיכפת לו מהן .או שניהם יחד . תפקיד הלקוח / חובב להבין וללמוד במידה וזה חשוב לו . לא חושב שאפשר לבוא בתלונות למשהו שלא טרחת ללמוד . אתה תמצא הרבה מבקרים נחשבים בקהילה האודיופילית שהענין לא מעניין אותם בשום צורה . זכותם .
  2. D

    wilson speakers owner-watch this

    קראתי שוב - שלוש פעמים . הבנתי שאתה מקשר בין איכות מוצר - למוניטין - למכירות . אם לא הבנתי נכון אשמח להסבר .
  3. D

    wilson speakers owner-watch this

    זאת אומרת לגישתך - חברה. שמוכרת הרבה - כנראה שהמוצרים לה טובים יותר מחברה שמוכרת פחות . הבנתי נכון ?
  4. D

    wilson speakers owner-watch this

    פה אנחנו חלוקים . לדעתי תקף לכל תחום . מכירות אף פעם לא מצביעות על איכות קצה . זה הרבה יותר תלוי בשיווק / אינטרסים וכו מאשר איכות המוצר עצמו . שיווק זה הכל ( ממש כמעט הכל ) מבחינת מכירות .
  5. D

    wilson speakers owner-watch this

    רן ידידי היקר והמוערך, כל אילו הם דברים סוביטקיבים. דני בעצמו אמר שזה לא אומר שהרמקול לא ישמע טוב. הוא רק אמר שמבחינה הנדסית - דרושה עבודה כדי למקסם דברים פשוטים לפתרון שלם. באשר לגודל היחידה זה תלוי בכל כך הרבה דברים . 6.5 של פיורפי לא מתנהג כמו 6.5 של חברות אחרות וכו וכו. אני רק יכול להגיד...
  6. D

    wilson speakers owner-watch this

    חד משמעית הכי גבוהה.כנראה מוכרת יותר מכולם יחד.(בהגזמה-אבל הבנת) לגבי מוניטין - תלוי אצל מי
  7. D

    wilson speakers owner-watch this

    גיא, למה זה מעניין האם זה פגע במכירות או לא ? זה אתר שיווקי או חקר סגירת עסקאות ? מדברים אודיופילית - לא מכירות. גם אם אתה תגיד שמצאת המבורגר טעים ממקדולנדס אני לא חושב שתפגע להם במכירות.
  8. D

    wilson speakers owner-watch this

    מי לא מתייחס? חלק מתייחס וחלק לא
  9. D

    טיפול אקוסטי ו ROOM CORRECTION כפתרונות משלימים

    פה נכנס הקטע האומנתי . לא תמצא יחס כזה. הקונצנזוס הוא לבחור רמקול שמפזר באופן שווה לצדדים ועל הציר. ככה העניין דיי סגור וקוהרנטי. רמקול כזה גם יגיב מעולה לרום קורקשיין ולטיפול אקוסטי - ויבקש דפיוזרים בהחזרים ראשאוניים ולא ספוגים. תמיד צריך לזכור שרום קורקשיין ואקוסטיקה מתחילים ברמקול . רמקול...
  10. D

    wilson speakers owner-watch this

    אבל אין פה חשיפה. המדידות מסטריאופיל קיימות עשרות שנים. מי שיודע לקרוא מדידות - יודע.
  11. D

    כבלי חשמל: השדרוג הקטן שעושה את ההבדל הגדול בסאונד

    אצלך וכמעט אצל כל אחד שאני מכיר שניסה . מסכים מאוד
  12. D

    כבלי חשמל: השדרוג הקטן שעושה את ההבדל הגדול בסאונד

    מסכים לגמרי - כל אחד שיעשה בסוף רק מה שעושה לו טוב . אני רק חושב - שאנחנו מספקים מידע אוביקטיבי - כמו שעון ,חשיבותו וכו . עם איזה כבל הגיוני להתחיל וכו ׳ יש לזה ערך אמיתי עבור הקורא . כמו לדוגמא התאמת ג׳יין בין מגבר לפרה . אתה תשמע אלפי סיפורים על מגברים טובים ולא טובים ובסוף תגלה המון פעמים...
  13. D

    כבלי חשמל: השדרוג הקטן שעושה את ההבדל הגדול בסאונד

    הוא מדבר על שעון . לא על אהבה או תדר דגימה . שעון טוב או לא טוב . זהו :)
  14. D

    כבלי חשמל: השדרוג הקטן שעושה את ההבדל הגדול בסאונד

    אני גם משתמש קואקס. אני רק אומר שזה תלוי שעון ולא כבל. כמו שרמקול תלוי חדר . הנה - לא דיברנו על מדידות והצלחנו להגיע למסקנה אוביקטיבית.
  15. D

    כבלי חשמל: השדרוג הקטן שעושה את ההבדל הגדול בסאונד

    אז אז למה התכוונת בין איזה מכשיר לאיזה מכשיר?
  16. D

    כבלי חשמל: השדרוג הקטן שעושה את ההבדל הגדול בסאונד

    גם. ה MU1 וכו כוללים שעונים שלהם שנחשבים מעולים
  17. D

    כבלי חשמל: השדרוג הקטן שעושה את ההבדל הגדול בסאונד

    שוקרון זה השעון . השעון . אתה משתמש בשעון של המכשיר ממנו הקואקס יוצא לעומת usb שהשעון עובר לדאק . זה לא עניין של דעה ישוקרון .
  18. D

    כבלי חשמל: השדרוג הקטן שעושה את ההבדל הגדול בסאונד

    יכול להעיד אישית למה שגיא אמר על הגרים . אבל הנקודה היא אחרת - זה לא הכבל . זה מה שקורה בהחלפת הכבל . ב קואקס גרים משמש כשעון וב usb ( מטבע הדברים ) לא ! גרים הוא יצרן שעונים ( לא סטייל רולקס ) ומן הסתם השעונים שלו מאוד נחשבים .
  19. D

    כבלי חשמל: השדרוג הקטן שעושה את ההבדל הגדול בסאונד

    חחחחחח תודה רבה …. אין לי משהו נגד כבלים … הכבלים שלי עלו לי לא מעט כסף … אני רק אומר שזה עניין של התאמה יותר ולא עניין של סדרה כזו או אחרת . במילים אחרות לא מצאתי מתאם בין המחיר לרמת ההתאמה . והיה מבחן אחד וחדר אחד שנבדקו עשרות כבלי חשמל … לא מגזים . הקשר בין המחיר לאיכות היה מקרי בהחלט .

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור