רן ידידי היקר והמוערך,
כל אילו הם דברים סוביטקיבים.
דני בעצמו אמר שזה לא אומר שהרמקול לא ישמע טוב.
הוא רק אמר שמבחינה הנדסית - דרושה עבודה כדי למקסם דברים פשוטים לפתרון שלם.
באשר לגודל היחידה זה תלוי בכל כך הרבה דברים . 6.5 של פיורפי לא מתנהג כמו 6.5 של חברות אחרות וכו וכו.
אני רק יכול להגיד...