לעניין ההסקה. וספציפיות הוא מושג שמוגדר לא רע. גם מהמדע, וגם מהמילון, בו מדובר על ייחודיות, או תכונה שנכונה רק לו. לא מדובר על זהות בתוך הקבוצה.
אנחנו סתם משחיתים מילים. אם אתה חושב שהיכולת היחודית הזו ככ חשובה ועקרונית, ואתה לא יודע עליה דבר, אז אנא ממך קצת צניעות בתוכן ובאופן. ומותר לדבר...