תוצאות החיפוש


  1. O

    התחדשתי במגבר Kondo

    תתחדש נראה יפהפה! ספר קצת, את מה החליף, מה חיפשת, איך נשמע?
  2. O

    צוות האתר נפרד מחברינו אורי גורדון (אוריג)

    יהי זכרו ברוך, תנחומים למשפחה.
  3. O

    בקשה אישית מחבר האתר לעת מלחמה...

    תודה ערן יקר מאוד, כל מילה.
  4. O

    משפחת dtown מרכינה ראש לזכרה של גילי אדר

    תנחומים מעומק הלב באבלכם, ת.נ.צ.ב.ה, הי"ד.
  5. O

    לכל מי שהספיד את MQA

    צודק, זה פיתרון שהיה לו צידוק במקרה הטוב למרווח של כמה שנים עד שהרוחב פס נהיה משוגע כמו היום.
  6. O

    לכל מי שהספיד את MQA

    ברור. אבל אם הם דחסו hi res אז עדיין יתכן שזה עדיף מ redbook?
  7. O

    לכל מי שהספיד את MQA

    מה הבעיה עם הטענה הזו? Lossy זו לא מילה גסה. בהשאלה מתמונות יש דחיסות Lossy שאם אושיב אותך עם זכוכית מגדלת לא תוכל לגלות שהן כאלו, רק אולי קצת פחות רעש יסגיר אותן.
  8. O

    לא ברור לי אם זה הפורום,אבל בכל זאת...

    שנה טובה ומתוקה, עם הרבה אוויר בין הכלים ובמה רחבה ונעימה.
  9. O

    אינטרנט בממד

    לא מכיר את ה X60 אבל ה M5 הישן הוא מוצר פצצה. אני איתו שלוש שנים וכל, אבל כל בעיות ההתנגשות עם שכנים, חדרים מרוחקים, התנתקויות WIFI, ACCESSPOINT הכל נפתר וגם לא צריך לאתחל כלום. אם לא תמצא תשובה וודאית, הייתי ממקם יחידה אחת של ה X60/M5 ליד הדלת של הממד (שאין לי).
  10. O

    type1 or type 2

    אבל משה, כתבת את זה מאה פעם, מי שהבין הבין, מי שלא לא. גם כתבת שאתה לא במסע צלב אז למה להעמיס את זה בכל שרשור? בוקר טוב!
  11. O

    חדש בארץ - חברת הרמקולים הבריטית Falcon Acoustics

    חברה בטוב טעם!!! בהצלחה גדולה רועי (ורד)
  12. O

    הוספת RC למגבר all in one

    בכיף. מקווה שלא הייתי אופטימי מדי, בקטעון שרועי ציטט מדובר רק על כניסה אנאלוגית בחזרה של XLR. אז לפני שאתה מחליט על כיוון מסוים תשאל את הנורבגים.
  13. O

    הוספת RC למגבר all in one

    הי רועי, כיוונו אחד לדעתו של השני :) שחר עוד קצת פירוט, אם אתה משתמש רק בסטרימר, יש ב הגל שלך משהו שנקרא "dac loop" , שמאפשר לסטרימר להוציא אות דיגיטלי, את האות הזה אתה מכניס לתוך ה-RC, ואת היציאה של ה RC אתה מחזיר להגל. אם ה RC מוציא אנאלוגי (ז"א שהוא כולל דאק) אז אתה מתחבר לכניסה אנלוגית של...
  14. O

    הוספת RC למגבר all in one

    בכמה ובאיזה מקורות אתה משתמש?
  15. O

    מה אתם אוהבים , מערכת משקל כבד או לחליפין מערכת זריזה ומפורטת

    ההפרדה החדה דינמיקה=מערכת גדולה אינה נכונה. שמעתי מערכות גדולות מאוד שהיו רכות כמו פוך אווזים משובח והפכו כל סנייר-דראם למצילה מלטפת. בניגוד לכך, יש מערכות קטנות שנכון, אינן יורדות ל 25 הרץ והיא פחות מכה בך באוויר של בית החזה, אבל משהו שם נכון, הסנייר הוא סנייר ויש דינמיקה בסיסית גם אם לא בקנה...
  16. O

    נגן שוקל לרכוש נגן SACD .וצריך עזרה מעוסקי בתחום שבאתר תודה

    הרבה מהאנשים שבדיגיטל עברו לסטרימינג ופחות באזורי SACD וכד'. אני לפחות כך, מחכה לראות מה קורה עם ספוטיפיי ו LOSSLESS יאללה!!!
  17. O

    נגן שוקל לרכוש נגן SACD .וצריך עזרה מעוסקי בתחום שבאתר תודה

    תגובה לא לעניין, ועוד ממך תומר על ענייני עילגות.
  18. O

    נשבר לי. אין מה לראות בטלוויזיהבכבלים/לווין

    בזכותכם עשיתי לייק לפוסט בן 6, תיכף כיתה א' :)
  19. O

    שאלה כללית בסיסית בנושא רמת כבלים לעומת ציוד

    בגדול ובלי הגבלת הכלליות, כבלים זה יותר עניין של התאמה מאשר של מחיר.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור