מה הבעיה עם הטענה הזו? Lossy זו לא מילה גסה. בהשאלה מתמונות יש דחיסות Lossy שאם אושיב אותך עם זכוכית מגדלת לא תוכל לגלות שהן כאלו, רק אולי קצת פחות רעש יסגיר אותן.
לא מכיר את ה X60 אבל ה M5 הישן הוא מוצר פצצה. אני איתו שלוש שנים וכל, אבל כל בעיות ההתנגשות עם שכנים, חדרים מרוחקים, התנתקויות WIFI, ACCESSPOINT הכל נפתר וגם לא צריך לאתחל כלום. אם לא תמצא תשובה וודאית, הייתי ממקם יחידה אחת של ה X60/M5 ליד הדלת של הממד (שאין לי).
הי רועי, כיוונו אחד לדעתו של השני :)
שחר עוד קצת פירוט, אם אתה משתמש רק בסטרימר, יש ב הגל שלך משהו שנקרא "dac loop" , שמאפשר לסטרימר להוציא אות דיגיטלי, את האות הזה אתה מכניס לתוך ה-RC, ואת היציאה של ה RC אתה מחזיר להגל.
אם ה RC מוציא אנאלוגי (ז"א שהוא כולל דאק) אז אתה מתחבר לכניסה אנלוגית של...
ההפרדה החדה דינמיקה=מערכת גדולה אינה נכונה.
שמעתי מערכות גדולות מאוד שהיו רכות כמו פוך אווזים משובח והפכו כל סנייר-דראם למצילה מלטפת. בניגוד לכך, יש מערכות קטנות שנכון, אינן יורדות ל 25 הרץ והיא פחות מכה בך באוויר של בית החזה, אבל משהו שם נכון, הסנייר הוא סנייר ויש דינמיקה בסיסית גם אם לא בקנה...