הצצה נעימה. בגלל ה30 עמודים שקראתי די מזמן לא הייתי בטוח ב100% שצלפתי למאמר שהתכוונתי אליו. מה שכן אני זוכר בוודאות שהוא שווה את המאמץ...
בהחלט!
רמקולים עם DI גרוע, חלק מהרמקולים עם מימוש רשלני של הקרוסאובר, רמקולים עם בעייות דינאמיות, רמקולים עם דיסטורשן מוגזם (כתלות באיזה ואיפה). ועוד. בטח דן...