משה, אני בגדול מתחבר למה שכתבת לגבי ההפרזות בתחום, בכפוף לזה שאתה, אההמ אההמ, גם מפריז מעט :)...
רק ברשותך (גם בלי) - רולקס לא מייצרים שום מנגנון בסין (חיקויים בטח שכן). גם אין שום הגיון והיתכנות מבחינתם לעשות את זה - זה מנוגד לכל "ערכי המותג" שלהם (מי שיגיד שזה אוקסימורון - לא אתווכח איתו..)...