הייתי היום בכלי זמר כדי להקשיב ל JBL 305p. בהחלט מרשימים, במיוחד ביחס לגודל שלהם, ממש הופתעתי לטובה.
לדעתי אתחיל מהם ועם הזמן, תוך כדי למידה של הטעם האישי ארחיב ואתאים את המערכת לטעמי.
מה שכן ההתלבטות שנשארה לי היא באיזה אופן לחבר אותם? איזה שילובים מומלצים של קדם מגבר וDAC (או מוצר אחד משולב)...