תוצאות החיפוש


  1. S

    אוזניות אורבניות BT חיבור לטלפון

    וואן מפורו ומצוין.ממש תודה
  2. S

    אוזניות אורבניות BT חיבור לטלפון

    מנחם דברת על הhe400i. איך הhe4xx של המאסדרופ?מבחינת סאונד ומבחינת נוחות .היא נמכרת שם בסכום מאוד נמוך(ואם כבר אולי מישהו יודע כמה זמן לוקח למוצרים שלהם להגיע לארץ)תודה רבה.אגב סקירה מעולה!!!תענוג!
  3. S

    אוזניות אורבניות BT חיבור לטלפון

    אני מצטרף בחום להמלצה על הollo והפוסטקס t60 שניהם נשמעות מעולה .היה לי גם את הmaze99 ואין שום השוואה ביניהם מבחינת סאונד לדעתי.מבין השניים מבחינת נוחות הollo מנצחת ובגדול. יש לה קשת נוחה ביותר .היא קלת משקל וגם יפה...והסאונד במיוחד אם תרכוש כבל משופר הוא מופלא ביחס למחיר השפוי של האוזניה יש בה...
  4. S

    fostex t60rp מדהימות!! רף חדש של תמורה למחיר

    תכלס אין על המוצרים הישנים והטובים.הshozy שלי אמנם חסר פיצרים לחלוטין אבל מבחינת סאונד הוא פשוט מופלא!
  5. S

    דעתכם על אוזניות k701

    תודה .תשובה מעולה!!
  6. S

    דעתכם על אוזניות k701

    שלום .אשמח לקבל את חוות דעתכם על k701 של akg פשוט ראיתי שהיא נמכרת כיום ממש בזול.איך היא מבחינת שקיפות ואותנטיות של הסאונד?איך הבמה שלה? וסתם כך מה דעתכם עליה? והאם יש משהן טוב יותר במסגרת 1000 שח?
  7. S

    fostex t60rp מדהימות!! רף חדש של תמורה למחיר

    עם נגן ענתיקה שעובד מעולה!! shozy alien+ .הן באמת חייבות הגברה מעולה והנגן הזה עושה עבודה טובה.
  8. S

    fostex t60rp מדהימות!! רף חדש של תמורה למחיר

    התחדשתי בfostex t60rp והאמת שנדהמתי איך אוזניות שלא עולות יקר כלל נשמעות מדהים גם ביחס לאוזניות יקרות משמעותית!!!מה דעתכם?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור