תוצאות החיפוש


  1. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    אני מדבר על זה שישבנו באותו החדר באותו הזמן. אחד אהב, אחד פחות.
  2. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    טידל זה אכן רמקול רמקול.. ויש רק רמקול אחד שהיה מבחינתי עדיף ממנו. אבל רק נקודה עד כמה זה סובייקטיבי, מי ששמע איתי טידל (ב 2 סיטואציות שונות) אמר "סבבה.. יותר אהבתי את הזה והזה" הזה והזה זה גם סט ששמענו יחד , ולא אהבתי בכלל.. יתרה מזה, אני עצמי ככל שעובר יותר הזמן, משנה את העדפותיי, ככה שאם...
  3. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    "בהקשר אחר של הדיון, יש בי קצת ספק ביכולת של לנבא אהבה וחיבור למוצר מסוים, במיוחד כשאני מכיר את הנפשות הפועלות..." מודה שלא הבנתי.:) בגדול אין לנו חילוקי דעות מהותיים בנוגע לדיון הזה ספציפית. ואם תקרא בין השורות, המסר הכללי בתגובות מסויימות בשרשור, הוא שאם חלילה אתה לא יודע לקרוא מדידות של...
  4. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    "אני שייך בפרקטיקה לקבוצה שלא מסתכלת על מדידות של ציוד ואין לי מושג ירוק איך הזלטון נמדד (לא מתגאה בזה)." - שים לב, על זה היה כל הדיון, רק על זה דיברתי. ומסתבר בגדול שאחנו משוייכים לאותה הקבוצה. ללא ספק, אם הייתי רוכש רמקול ברמת המחיר הזו, לא הייתי עושה זאת ללא שמיעה אצלי בבית... ממש ממש לא...
  5. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    רן, לא יודע מה העיסוק שלך, אבל אתה יכול להיות פוליטיקאי נהדר ;) כתבת הרבה, הרבה שידוע ומוסכם, אבל לא ענית על השאלה שהיא עיקר הדיון. מבין מיליון רמקולים, מה הביא אותך לבקש מהיבואן בארץ להביא אליך הבית את הזלטון? למה דווקא אותו?
  6. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    מכיר את כל מה שאתה אומר, נו... ו.. מה החידוש? לגבי זיהוי רמקולים - סיפור נחמד, אבל קצת לא קשור, אם היית מחליף לחברך את כל השרשרת, ממיר, מגבר, כבלים (שלטענתך, עניין של שברירי אחוז) באותו החלל, הוא היה מזהה את הרמקול? אני לא. שוב, הדיון זה לא זיהוי רמקולים בחללים שונים ולא אם קיים הבדל בין חלל...
  7. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    זה נכון עובדתית ולא ניתן לויכוח שאתה שומע שרשרת וחדר. אבל, אתה לא יכול להביא אליך הבית שרשרת שלמה, ובטח שלא את החדר. מהנסיון שלי, כשלא אהבתי רמקול, לא אהבתי אותו באף חלל , וגם עם סטאפים אחרים, שבוודאי נשמעו שונה, לכאן ולכאן. כאשר אהבתי רמקול, אהבתי אותו בכמה חללים שונים וגם על סטאפים שונים...
  8. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    הי שוב :) אני לא חושב שיש מי שאומר שמדידות זה חרטא, כן יש מי שאומר עזוב אותי מזה. למשתמש הקצה, מי שלא עוסק בזה כמקצוע, לדעתי אין צורך להבין מדידות כדי לבחור ולהעמיד מערכת טובה, ממש לא מתוך זלזול בצד הטכני. מה שכן, מי שאוהב את ההתעסקות בזה, אחלה! אז הוא נהנה מהתחביב הזה גם במישור הזה - הטכני...
  9. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    הי דן, אני לא חושב שמישהו חושב שאתה מבטל את האזניים, אמרת את זה מספר פעמים שהאוזן היא מדד אחרון. זה יותר לכיוון שאתה מבטל מי שבוחר רק על פי האזניים.
  10. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    השאלה היא לא מה אתה מחפש, אלא איך אתה מחפש. אם אתה מחפש שקיפות בנתונים טכניים, יש כאלה שמחפשים עם האזניים. יש הבדל גדול בין הגישות.
  11. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    הבנתי. אתה נהנה מסאונד שקוף, וההתבססות שלך כדי להגיד על משהו שהוא שקוף מבוססת על נתונים ולא על האזנה. ז"א, אם אני מבין נכון, אתה נהנה מהידיעה שהציוד נמדד טוב(?) בלי קשר לאיך שהוא נשמע. טוב, מקבל את זה, כל אחד ומה שעושה לו טוב.:אצבע מורמת
  12. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    הנה, הסתירה ממש כאן, כתבת אותך ממש עכשיו: "אני נהנה מסאונד נייטרלי ושקוף וזאת גם המטרה שלי גם אם אני פחות אהנה מזה כביכול"
  13. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    אתה כותב כך: "אם המאזין עף על משהו שנמדד גרוע ברור שיקנה. השורה התחתונה זה ההנאה מהציוד" ואז כותב כך: "אני נהנה מציוד נייטרלי אחרים פחות. טוב= שקוף נייטרלי עד כמה שאפשר" האם אתה מבין את הסתירה בדבריך?
  14. א

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    ולדעתך, האם צריך לרכוש ציוד אודיו על פי העדפות של המאזין או על פי "המדע"? אם יצא שהמאזין ממש "עף" על משהו שהמדע מראה כי הוא גרוע, האם לדעתך צריך לרכוש אותו? האם הוא טוב? מה זה בכלל טוב בעינך?
  15. א

    Magico S3 2023

    אכן. כאן צריך כבר ללכת בזהירות בשידרוג הבא, ולהחליט אם נשארים עם אותו רמקול ומוציאים ממנו יותר ע"י אלקטרוניקה טובה יותר, או עולים ברמת הרמקול. החלטה לא פשוטה. אישית הייתי הולך לכיוון הגברה כמו פיליום במידה ואהבת אותה.. הגברה מדהימה. טוב אבל זה העתיד... בינתיים יש לך כ"כ הרבה להינות מהשדרוג...
  16. א

    Magico S3 2023

    וואוו איזה יופי! תתחדש ותהנה!! לגבי הגברה, כמובן עניין אישי של העדפות. כמי ששמע מגיקו עם מספר שילובים, אהבתי אישית את המגיקו יותר עם פיליום או סולושן מאשר עם לקסמן וזה מבלי לגרוע באיכות הלקסמן. קיצר תתחדש!
  17. א

    מבקש המלצה על dac

    יש אצל עופר שחורי ממירים של Audio-gd , כאשר ממיר R-1 עומד בתקציב שלך עם עודף. לי יש את הדגם דגל הישן יותר שלהם, ממיר פגז! את הR1 לא שמעתי, אבל בכללי מנסיון שלי החברה נותנת תמורה פנומנלית לכסף, לדעתי האישית בכסף הזה אין כ"כ מתחרים. כמו כן, אם תרצה להשקיע 10K תקבל את דגם R8-HE MK3, ממיר שמתחרה...
  18. א

    ביקור אצל חברי הטוב איתי

    MSB עושים ממירים מטורפים! תהנה!
  19. א

    מה אתם אומרים?

    רוכשים לפי איך שנשמע בלבד או חייב גם להימדד טוב?
  20. א

    קדם מגבר NAD M66 במבחן

    בוודאי, בסוף שומעים את מי שהעמיד את המערכת.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור