תוצאות החיפוש


  1. R

    תחנות כוח חדשות.

    שלך ישנים יותר ופחות טובים:D
  2. R

    מגבר חמישה ערוצים PARASOUND A52+ HALO במבחן

    Parasound חברה מעולה עם ערך אדיר לכסף.
  3. R

    מגבר חמישה ערוצים PARASOUND A52+ HALO במבחן

    אין תשלום כפול של מעמ כשהמוצר מיובא מארופה ואין תשלום מיסים נוספים.
  4. R

    מגבר חמישה ערוצים PARASOUND A52+ HALO במבחן

    לא הבנתי מה הקשר, חסר פה יבוא של מוצרים אמריקאים שנמכרים במחיר חול פלוס מעמ?
  5. R

    מגבר חמישה ערוצים PARASOUND A52+ HALO במבחן

    למה מחשבים ביחס למחיר באנגליה? מחיר חול פלוס מע''מ כמו שיבואנים רבים מוכרים כאן כשמדובר בציוד אמריקאי יוצא 12,000 ש''ח בערך.
  6. R

    רמקולים חדשים לוילסון אודיו SabrinaX

    יקירי, לא הכל פסיכולוגי על אף שזה חלק לא מבוטל מהתחביב גם לטעמי. יחד עם זאת, נראה לי שאתה נסחף לפעמים:)
  7. R

    רמקולים חדשים לוילסון אודיו SabrinaX

    איזו תפיסת עולם מעוותת ופתטית. תנחומיי.
  8. R

    רמקולים חדשים לוילסון אודיו SabrinaX

    הכותב החליף את הפרואקים שקנה ממני בעבר הרחוק בפוקאל :D
  9. R

    רמקולים חדשים לוילסון אודיו SabrinaX

    ברור שבהירות יכולה להיות תוצאה לא רק של רמקולים. יחד עם זאת, יצא לי יותר מפעם אחת לשמוע פוקאל ותמיד התוצאה הייתה לטעמי בהירה מידי. מה זה אומר? שומדבר ובטח לא שמדובר על רמקולים לא טובים אלא על טעם אישי בלבד.
  10. R

    רמקולים חדשים לוילסון אודיו SabrinaX

    כל פוקאל ששמעתי עד היום נשמעו לי חריפים. לא אוהב את הטונאליות שלהם שתמיד נשמעת לי בהירה מידי. גם בביקור לפני שנים רבות אצל רוני נחשון היבואן, בו שמעתי דגם מסדרת האוטופיה, חושב שזה היה ה- לה סקאלה, התרשמתי שהטונאליות נוטה לבהירות. לא מבין למה אנשים מחדדים סכינים כשמישהו כותב משהו על ציוד שיש להם...
  11. R

    רמקולים חדשים לוילסון אודיו SabrinaX

    פשוט לא נכון. בחלל גרוע אקוסטית שום רמקול בעולם לא ישמע טוב
  12. R

    רמקולים חדשים לוילסון אודיו SabrinaX

    הבנתי שאין ליבואן בכלל תצוגה שלהם כלומר זה להזמין על עיוור.
  13. R

    פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

    בהתעסקות לא התכוונתי לרכישות של ציוד אלא לכל המסביב :D
  14. R

    פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

    שלוימה, לא כולם חיים כמוך את התחום. יכול לספר רק על עצמי, שברגע שמתעסק יותר מידי זה מוריד לי את הכיף, בכל תחביב.
  15. R

    נדבקתי בקורונה

    אולי אפילו לקנות משהו פשוט all in one העיקר לשמוע מוסיקה ולהפיג את השעמום והבדידות. נראית לי חוויה לא פשוטה להיות סגור שבועיים בחדר בתוך הבית שלך בלי לצאת. מאחל החלמה מלאה ומהירה(ורד)

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור