תוצאות החיפוש


  1. R

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    לא שמעתי עד היום מערכת אחת שמנגנת את כל סגנונות המוסיקה טוב. אתה מתחנף לנמר כדי שבבוא היום יעשה לך מחיר כשימכור את הטידל שלו? :p
  2. R

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    בקיצור שלמה, אחרי 15 עמודים ניתן להסיק שקרמי כנראה עדיין לא לגמרי IN אבל כל זה לא אמור להזיז לך אם אתה נהנה ממה שאתה שומע בבית. וזו העיצה שלי לכולם אגב, בלי קשר לקרמי או לא- יש רק אדם אחד שאמור לאהוב את המערכת שלכם.
  3. R

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    אני דווקא חושב בדיוק הפוך. לפסול הכי קל. אם משהו מוצא חן כדאי לבדוק שוב אחרי פרק זמן מסויים כדי לוודא שאתה עדיין אוהב.
  4. R

    איפה המגפה?

    לא אבל גם השם שלו מתחיל ב- ג' והוא מנהל מחלקת זיהומים בביח בצפון ולוחם קו ראשון בקורונה
  5. R

    איפה המגפה?

    מה שקורה עם חלק מהציבור החרדי די מדכא, לא רק ברמה של הקורונה אלא בכלל, לראות ציבור שפשוט לא סופר את חוקי המדינה ולא מתבייש להכריז על כך בפנים גלויות. ושוב, לא כולם ואני מוצא עצמי לא פעם מגן על החרדים בוויכוחים, אני נחרד משנאת חינם ונגד הכללות אבל קשה מאוד להגן על ההתנהגות של חלק מהציבור הזה...
  6. R

    איפה המגפה?

    יש בפורום הזה רק מומחה אחד לקורונה.
  7. R

    אהבה בימי כולרה, או מה חשבתי על המג'יקו A1...

    נשמע שהגדולים מנגנים, לא הקטנים.
  8. R

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    והמעלה של האודיופיל המצוי הוותיק היא הקנאות למערכת שלו, כאילו הייתה יוצאת חלציו.
  9. R

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    גיא, יש גם חברות שעשו דרך הפוכה, למשל וון שוייקרט.
  10. R

    הודעת "מחפש רשת" בווייז

    עדיין מתקשה להאמין שאריה לא איתנו כבר.
  11. R

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    צחקתי בקול :D:D:D:D אתה כזה קשקשן, לך תשמע טידאל.
  12. R

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    בקיצור, לשאלתך שלמה, נראה שרמקולים קרמיים הם לא in ולא out, יכולים להישמע נפלא, כמו הטידאל שהיו לי ויכולים גם שלא, בדיוק כמו רמקולים מנייר או מכל טכנולוגיה אחרת. אצלך שומעים מדהים וכל מי שהיה אצלך מהצפונים שאני מכיר חושב כך. יכול לשתף שלפני שקניתי מאמיר Devore Fidelity X, שמעתי אותם מספר פעמים...
  13. R

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    הבאת דוגמא נפלאה לכל מה שרע באודיופיליה בקליפת אגוז מבחינתי. הכי טוב זו מערכת שמאפשרת לך לנגן ולהנות ממוסיקה שאתה אוהב באמת, כולל קולדפליי. מערכת שאני לא יכול לשמוע בה מוסיקה שאני אוהב רק כי היא לא נשמעת בה טוב היא מערכת שלא שווה כלום בשבילי.
  14. R

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    נמר חג שמח, למה זה צריך לעניין מישהו איך נראות רוב המערכות של ''המקצוענים''? איך מודדים מקצוענות באודיו? זו נגזרת של השווי של המערכת? מקווה שלא כי יצא לי להכיר אנשים עם מערכות יקרות שלא מבינים כלום באודיו. על אותו משקל, אני לא יודע כמה יבואנים של רמקולים קרמים יש בארץ אבל לפחות שניים מהם טענו...
  15. R

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    הטכנולוגיה לא מעניינת, רק התוצאה.
  16. R

    לקסמן השיקה מגבר משולב חדש במהדורה מוגבלת L595-A

    זה ה 590mk2 משודרג? זה מה שאתה אומר? הולי שיט!
  17. R

    תודה לאמיר ארמה-התחדשתי באיטלקיות עסיסיות ויפיפיות

    מה שאני הכי אוהב בסאונד שאמיר מכוון אליו, זה שהוא נותן לך לצלול למוסיקה ולא להתעסק עם אודיופיליה. שמעתי את הסט הזה מנגן אצל אמיר, כיף גדול. תתחדש ותהנה מלא!

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור