מה שקורה עם חלק מהציבור החרדי די מדכא, לא רק ברמה של הקורונה אלא בכלל, לראות ציבור שפשוט לא סופר את חוקי המדינה ולא מתבייש להכריז על כך בפנים גלויות.
ושוב, לא כולם ואני מוצא עצמי לא פעם מגן על החרדים בוויכוחים, אני נחרד משנאת חינם ונגד הכללות אבל קשה מאוד להגן על ההתנהגות של חלק מהציבור הזה...