תוצאות החיפוש


  1. R

    ניו בלאנס 990 גירסה 5

    נעל שהיא רפרנס לאיכות. בד''כ אנשים שרוכשים זוג כזה ממשיכים אחכ להחליף רק לזוג דומה, כמו תומר.
  2. R

    אמירה מעניינת על מהו רמקול טוב

    שליימה נראה לי התבלבלת בין סאונד למוסיקה....:)
  3. R

    לילה "לבן" אצל גיא

    איתי, עקפת אצל גיא את ה 6 שעות שתומר היה אצל ארי?
  4. R

    אמירה מעניינת על מהו רמקול טוב

    במקום מג'יקו הייתי חוטף אותו....
  5. R

    איזה מזליקו...

    איך זה קשור למזל?
  6. R

    רמקולים עם גג נפתח יד שניה מרופא במצב מכני מצויין

    מסכים לגמרי, מעולם לא ראיתי רמקולים עם איכות בניה ורמת גימור כ''כ מרשימות. רפרנס אמיתי.
  7. R

    מישהו הצליח?

    מג'יקו, קל :D
  8. R

    יום שנה לרצח של ג'ון לנון, תתארו לכם אם היה חיי היום

    האריסון הוא החיפושית האהובה עליי, בלי תחרות :)
  9. R

    המלצות למגבר או סטרימר דאק עד 55k

    אז מה זה משנה אם פלוני או אלמוני אהבו יותר ויטוס על פני mbl או להפך? איך זה מקדם אותך?
  10. R

    המלצות למגבר או סטרימר דאק עד 55k

    סט על חלל, שמעתי אותו עם מגוון רמקולים אצל אמיר, תמיד מחמיא למה שמחובר אליו. בטוח שאמיר מוכר מתצוגה?
  11. R

    המלצות למגבר או סטרימר דאק עד 55k

    מה זה משנה אם מישהו מכיר mbl או ויטוס או סולושן או כל חברה אחרת או מהן ההעדפות של חברי הפורום? התבססות על דיעות של אחרים היא מתכון בטוח למפח נפש, קח הביתה, תאזין לבד וקבל החלטה לבד עם עצמך.
  12. R

    להפוך את התחביב למקצוע - פגישה אישית עם ארי זליקובץ

    מצטרף למחמאות על ארי, איש מקסים שהכרתי כשביקרתי פעם אחת בחנות שלו. תומר, מה רכשת אחרי 6 שעות????
  13. R

    שבת חורף באודיו זיפ 28.11.2020

    איזה כיף!
  14. R

    INNUOS ZEN MK 3 - עדכון

    אצלי הוא נרכש לטובת הריפינג מכיוון שיש לי סטרימר דאק כבר שהוא Roon Ready. אחכ הבנתי שאוכל להיפרד מהנוק שלי ששימש עד כה כ-Roon Core בלבד מכיוון שהאיונוס יודע להיות כזה.
  15. R

    INNUOS ZEN MK 3 - עדכון

    לפי האתר של החברה המכשיר לא רק Roon Ready אלא Roon Core. ברגע שיגיע אני אעיף את הנוק. http://www.innuos.com/en/go/installing-roon
  16. R

    המפלץ בהתגלמותו - מג'יקו M9

    שמו תמונה סטטית והקליטו מוסיקה. זו לא המערכת מנגנת....
  17. R

    להגיד תודה

    אני סקרן לגבי הטעם המוסיקלי שלך, אם מתחשק לך לשתף.....
  18. R

    להגיד תודה

    איזה כיף לקרוא ולראות! נראה הרבה יותר טוב, וזיו אכן מקצוען אמיתי, תתחדשי ותהני מהמוסיקה!
  19. R

    התחדשתי בארון סטריאו מבית BASSOCONTINUO

    אני מכיר, ברור, אחרת לא הייתי כותב את זה. שמעתי אותם מספר פעמים אצל אמיר. לא יודע להסביר את הפיזיקה מאחורי התופעה, רק לתאר שמתקבלת מהם במה רחבה וגדולה שיוצאת הרבה מעבר לרמקולים. מניח שלא גדולה כמו האלבדו שלך אבל ביחס לגודלם היא בהחלט ענקית.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור