תוצאות החיפוש


  1. R

    Ideon Audio Absolute DAC

    טעות
  2. R

    ג׳וני מיטשל מצטרפת לניל יאנג!

    נקווה שזו רק תחילת הרשימה
  3. R

    רק ג'אז...

    אתה בעצם טוען שהאודיופיליה השפיעה על הטעם המוסיקלי שלך?
  4. R

    תנחומים לאלי כרמי על מות אביו

    מצטער לשמוע כרמי, שלום תדע עוד צער.
  5. R

    Herbath

    לא הייתי מתרגש מהלוחות מכיוון שאין לנו מושג כמה נמכרו.
  6. R

    רפרנס. יש כזה?

    יפה שצפית פעם אחת, בשעה ורבע אפשר לשמוע בערך 2 תקליטים שלמים.
  7. R

    לראשונה בישראל Luxman D10x

    תתחדש גיא, מהיכרות עם הדאקים שלהם, אפילו הקטן ביותר, הוא בטח נשמע לא פחות ממדהים.
  8. R

    מאסטרו אודיו החדשה

    מה זה טיפול תקופתי לטוויטרים?
  9. R

    מאסטרו אודיו החדשה

    תתחדש עופר, המקום נראה מדהים ושדרוג ענק מהמקום הקודם. אני מוחה על כך שאין בתצוגה גרייפון (-: בהצלחה רבה!
  10. R

    קרב ענקים

    מה שמגיע- מגיע! תודה רבה על ההזמנה, הייתי מגיע בשמחה אבל התראה קצת קצרה מידי ויש כבר תוכניות. משוכנע שיהיו עוד הזדמנויות. תהנו! שבת שלום
  11. R

    אתמול בקרתי את היבואן חיים סבג

    לא מתאים לך, גוגל היה עונה לך- קונדו שם המייסד של אודיונוט היפנית ב- 1976. משתמשים בשם קונדו אודיו נוט כדי לחדד שלא מדובר באודיונוט הבריטית. או שבכלל שאלת את תומר רק כדי לבדוק אם הוא מתייחס אליך (אני במקומו לא הייתי). (-:
  12. R

    קרב ענקים

    אחלה יזמה, ניסוי מעניין שמכניס הרבה עניין לקהילה. לא מובן מאליו מה ששניצל עושה פה. גם לפתוח את הבית לכל מי שרוצה וגם להציב רמקולים שעולים עשירית משלו ולהודות שההבדלים לא משתקפים במחיר ואפילו יש יתרונות לרמקולים הזולים יותר. לא דבר שקל להודות בו בכלל. כל הכבוד!
  13. R

    קרב ענקים

    שאלה טובה. דיברתי על ארץ היצור. זה בעיקר עניין פסיכולוגי. לא חושב שלמישהו משנה היכן מייצרים את הפלאפון שלו. לכן גם לא תיתקל בשאלות בנושא. לעומת זאת לאודיופילים משנה היכן מייצרים את המכשירים שלהם, עובדה שהנושא עלה. עם השנים נחשפתי למוצרים מעולים שמיוצרים בסין ומכאן גם השתנתה עמדתי בנושא, כאמור...
  14. R

    קרב ענקים

    בעבר הייתי פוסל על הסף מוצרים שמיוצרים בסין. פחות כיף להחזיק מוצר סיני ממוצר אמריקאי/ ארופאי. היום זה כבר לא מעניין אותי, רק איך שזה נשמע.
  15. R

    קרב ענקים

    מדוייק! אני צועק כבר שנים, אין עוד תחום כ''כ דפוק ביחס הרופף בין העלות לתמורה.
  16. R

    משלוח תקליטים אודיופיליים חדשים באודיו זיפ

    לזיו יש טעם משובח, למי שלא יודע זיו היה אחראי בהד ארצי על הקטלוג הקלאסי וחוצמזה ידע רחב בג'אז, רוק ועוד. מה שנקרא- הגיע לתחום מהמקום הנכון.
  17. R

    אנחנו זקוקים למילה חדשה - אודיופייל...

    כי מה שומעים יותר חשוב מאיך שומעים?
  18. R

    Pass Labs X350.8 לאחר תיקון אצל דני דקל

    כל הכבוד על השקיפות. לא מובן מאליו בכלל, לצערי. בהצלחה במכירה!

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור