תוצאות החיפוש


  1. R

    המון מגברים ועוגת גבינה אחת.

    אתה עושה ביקור רופא? (:
  2. R

    המון מגברים ועוגת גבינה אחת.

    תודה על התשובה רן, כמובן שאני מבין. גם אני לא כותב על מוצרים ששמעתי ולא אהבתי. זה קצת חבל כי זה מונע מאיתנו דיונים ספציפיים יותר אבל זה מקום קטן מידי וכולם מכירים את כולם אז לא נעים ולא רוצים לפגוע בפרנסה של אף אחד. לכן ביקשתי שתכתוב על מוצר שאהבת, ככה כולם מרוויחים- גם הקוראים וגם היבואן. אני...
  3. R

    המון מגברים ועוגת גבינה אחת.

    רן ראשית תתחדש! נשמע שאתה אדם מעמיק שפשרות הן לא בלקסיקון שלו. גם בדרך וגם בתוצאה. אני מתחבר לעקרונות המנחים שלך, של בידוד משתנים למעט המוצר הנבדק, אצלך בבית, בתנאים שלך. זו הדרך היחידה לבחון באמת מוצר בטרם רכישה כדי לא לעשות טעויות. מבין המגברים שבחנת, מן הסתם מובן שלא תציין את אלו שאכזבו כדי...
  4. R

    שאלה: מאיזה מחיר אתה קובע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?

    ד''ר לירז מרגלית נהדרת, אני עוקב אחרי הטורים שלה.
  5. R

    שאלה: מאיזה מחיר אתה קובע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?

    נדמה שהשאלה העיקרית שצריכה להישאל כדי להפריך או לאשש את הטענה שיש מושג כזה ''אולטרה היי אנד'' היא מה הקריטריונים. נראה שהרוב כאן לא מסכים שהקריטריון הוא עלות המוצר (אני ביניהם). אם כן, מה הקריטריון? איכות הבניה? משוכנע שיצא להרבה לשמוע מוצרים ברמת בניה גבוהה מאוד שלא צלצלו להם טוב. איכות הצליל...
  6. R

    שאלה: מאיזה מחיר אתה קובע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?

    ברור, אתה פוגש אותם בלוחות. מבין האנשים שאני מכיר יש מעט ''מנתחי שוק'' כמו שאתה קורא להם (אני מעדיף ''מעצבי דעת קהל''), שאתה רואה שיש להם קו מנחה ו ''עמוד שדרה אודיופילי'', שמבצעים רכישות שנשארות איתם לאורך שנים ויש לוגיקה לכל מהלך שהם עושים. לאחד מהם קוראים נמר.
  7. R

    שאלה: מאיזה מחיר אתה קובע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?

    הלוואי ששוק ההייאנד בסטריאו היה נראה כמו שוק ההייאנד ברכבים. עוד לא ראיתי יונדאי שמתעלה על מרצדס. בהייאנד לעומת זאת....
  8. R

    שאלה: מאיזה מחיר אתה קובע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?

    פוסט מדהים! דווקא בגלל שהוא מגיע ממך ולא מאדם חסר ניסיון או יכולת כלכלית שהיה קל לנפנף בטענות כמו קנאה וכדומה.
  9. R

    שאלה: מאיזה מחיר אתה קובע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?

    השרשור הזה שווה זהב. אני כבר שנים חושב שהמלך הוא עירום. כתבתי את זה מס' פעמים בעבר לגבי הקשר הרופף באודיו בין מחיר לאיכות בניגוד לתחביבים אחרים שם הקשר מובהק וברור. רואה שיש עוד אנשים רבים ומנוסים שחושבים כך.
  10. R

    שאלה: מאיזה מחיר אתה קובע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?

    ולכן ההגדרה של אולטרא היי אנד אינה צריכה להתבסס על קריטריון המחיר.
  11. R

    "דרך האבנים הצהובות" - התחדשתי.

    שניצל אני סקרן, איזה רמקולים לדעתך הם פגז במחירים של נניח סביבות ה 50-100 אלף ממה ששמעת? אם יש לך כח לפתוח שרשור חדש עם תשובה על השאלה הזו אני אשמח. למען הסר ספק שואל במלוא הרצינות ובלי ציניות. החשיפה שלי מוגבלת מכיוון שאני לא מסתובב אצל יבואנים כמעט ובתערוכה בכפר המכביה הייתי אחרי שלא הייתי...
  12. R

    "דרך האבנים הצהובות" - התחדשתי.

    תתחדש איתי, נראים מהמם!
  13. R

    שלוש הודעות בלבד מאתמול ואחת בשחור ומקפיצים למכירה כל שלושה ימים, מה קורה?

    אולי אנשים החליטו להתמקד יותר בשמיעת מוסיקה...
  14. R

    ה ISIS חזרו לתצוגה!

    אלו הרמקולים שניגנו בתערוכה בכפר המכביה? אם כן, אהבתי מאוד, הם מעולים!
  15. R

    רמקולים Perlisten S7T בהדגמה בלעדית בFreakcontrol!!!!

    נראה לי שהתכוונתם לקרוא לעצמכם ''Control freak'' ולא ''Freak control'' (טעות נפוצה).
  16. R

    הבהלה לזהב רמקולי Perlisten S7T

    אם הסינים מסוגלים לייצר רכבים מעולים הם בטח מסוגלים לייצר אודיו מצויין. לא מעניין אותי היכן המוצר מיוצר ואני כותב את זה בכללי כי מעולם לא שמעתי לא פרליסן ולא מיסטראל. אצלי הכל בסדר, משתדל להקדיש את הזמן כמה שיותר למוסיקה וכמה שפחות לאודיו.
  17. R

    הבהלה לזהב רמקולי Perlisten S7T

    לא הבנתי איתי, גיא כתב שהוא לא זוכר שאף אחד שיבח את הרמקולים של מיסטראל אז ציינתי את שמך כי אני זוכר שהיו לך בזמנו וכתבת שהם מעולים. מה לא בסדר?
  18. R

    הבהלה לזהב רמקולי Perlisten S7T

    תעשה חיפוש על איתי123

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור