תוצאות החיפוש


  1. R

    פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

    לא התכוונתי אליך וניתן היה להבין את זה מהשיח עם שלמה. התכוונתי למשה שפרסם את האביזרים מבלי שציין שהוא היצרן שלהם. דווקא הרגשתי שעלינו על מסלול אחר בשנה האחרונה :)
  2. R

    פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

    אין לי בעיה עם שומדבר שכתבת. רק ביקשתי לדעת שאני קורא את דברי היצרן :)
  3. R

    פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

    נראה לי שהיה ראוי לציין שאתה מייצר/ מוכר את האביזרים האלה, כך שנדע לקרוא את התיאור שלך בפרספקטיבה הנכונה, כמו שאנחנו יודעים כשקוראים התרשמות של כל עוסק בתחום שמשווק את הסחורה שהוא מייצר/ מייבא/ מוכר. גילוי נאות בסיסי.
  4. R

    פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

    שלמה, אתה לא מכיר את אנשי השופוני? יש כמה כאלה שמסתובבים בינינו. תתחדש ותהנה, אפשר קישור ליצרן להבין במה מדובר?
  5. R

    סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

    בשביל לקרוא שישראל אפרטהייד אני יכול להיכנס להארץ.
  6. R

    סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

    נמר, נראה לי לנעול, לא?
  7. R

    כמה הספק מגבר אתה באמת צריך?

    וסטנד משפר את הסאונד
  8. R

    סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

    לא מבין את ההתנפלות על פותח השרשור: הוא לא טען שרכש כבל מקורי ברבע מחיר וגם לא טען שאין הבדל בין זיוף למקור. נשמע שהוא די מבסוט מהרכישה אז המשך להנות ותתחדש!
  9. R

    איך אתם בוחרים את הראש שלכם?

    גיא, איך אתה יכול להסיק איך ישמע ה- Colibri אצלך או כל ראש אחר, על סמך שמיעה על פטיפון שונה, זרוע שונה, פונו שונה, מגבר שונה, רמקולים שונים וחדר שונה? גם כשכתבת ששמעת פונואים שונים, בסטאפים שונים, בחדרים שונים, לא הבנתי איך הצלחת לבודד את ההשפעה של הפונו על התוצאה הסופית. רק השוואה של מספר ראשים...
  10. R

    המלצה לפטיפון למתחילים

    לא נראה לי שהוא יזכה לפגוש את רועי כי רועי לא עובד ישירות מול לקוחות (אלא אם אני טועה). יזכה כי רועי אחד האנשים הנדירים שהכרתי לא רק בתחום אלא בכלל.
  11. R

    המלצה לפטיפון למתחילים

    הכיוון שלך נכון לדעתי. פטיפון עם פונו מובנה כמו ששלח לך רועי ב 1500 שמתחבר ישירות לרמקולים מוגברים באלף שח למשל אודיו אנג'ין יכול לתת לך תןצאה כייפית, השאלה אם זה לחדר או לסלון. לגבי אודיוזיפ- מבטיח לך שזיו לא יתנשא עליך וחבל שיש חנויות שכן. כולנו התחלנו איפה שהוא ובתכלס הכי חשוב שתשמע מוסיקה...
  12. R

    המלצה לפטיפון למתחילים

    פטיפון אמיתי ב 1,300 שח זה שוס!
  13. R

    ביקור באולם התצוגה של ערן אודיופריק

    ערן, זכית ביושר בהערכה והאהבה שמורעפות עליך בשרשור. מצטרף לנאמר ושמח בשבילך.
  14. R

    מי אני ומה שמי?

    מאחל לך ולכל העצמאים שתתאוששו במהרה. ליבי איתכם, המכה הכלכלית היא הדבר הכי מדאיג בכל הסיפור הזה.
  15. R

    כך נראים שופרים בסלון ישראלי.....

    צר לי לבשר לך אבל יש גם נשים מפרגנות שאין להן שום בעיה עם מחוות מהסוג הזה. אצלנו בבית האסטטיקה חשובה לי הרבה יותר מאשר לאישתי.
  16. R

    Brinkmann Edison MKII Phono Amp

    תתחדש גיא! הפתעת אותי, הייתי משוכנע שתלך על הלקסמן :D נראה מדהים

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור