לירן, זה חשוב לי.
שאלת למה?, כדי לדעת אם שווה לי לטרוח ולהקדיש יחס ראוי להודעותיו,
או ש(כמו בפעמים הקודמות) מדובר בבזבוז זמן ואנרגיה על הליכה במעגלים.
דעות שונות זה מבורך, אבל (אולטימייטלי סיגניפיקנטלי בייסיקלי ספיקינג)
איך בדיוק ניתן לענות עניינית על טענות לא ענייניות?
דיון מקצועי מעניין זה...