תוצאות החיפוש


  1. moshe625

    האם הוספת טכנולוגיות אלקטרוניקה Rc ופילטרים לשיפור ביצועיי המערכת זו הדרך?

    עמיר, אתה מרבה לציין שהצליל של האנלוג שונה מהצליל של הדיגיטל. האם תוכל לפרט את השוני בין הצלילים?
  2. moshe625

    האם הוספת טכנולוגיות אלקטרוניקה Rc ופילטרים לשיפור ביצועיי המערכת זו הדרך?

    השאלה שלי לפי מה אתה קובע שהסאונד טוב בחדר או לא. לא חושב שסאונד טוב חייב להמדד טוב בדיוק מאותה סיבה שהגברת מנורות לא נמדדת טוב אך לטעמי נשמעת טבעית יותר מהגברה טרנזיסטורית.
  3. moshe625

    מזל טוב לחברינו שלמה זבדה!!!

    מזל טוב שלויימה בריאות(ורד):שתוי::כל-הכבוד::לב:
  4. moshe625

    אקוסטיקה בדיקת חדר לאיתור בעיות אקוסטיות

    החוקים למינהם זה טוב אולי בשבילך. לכן אני אמשיך לומר שגם בחדר קטן אפשר להוציא סאונד גדול.
  5. moshe625

    אקוסטיקה בדיקת חדר לאיתור בעיות אקוסטיות

    תתפלא שגם בחדר קטן אפשר להוציא סאונד גדול.
  6. moshe625

    אקוסטיקה בדיקת חדר לאיתור בעיות אקוסטיות

    צודק. כמו שאין סאונד בחדר גדול.
  7. moshe625

    האם הוספת טכנולוגיות אלקטרוניקה Rc ופילטרים לשיפור ביצועיי המערכת זו הדרך?

    יוסלה לא בריא להתעצבן על אגו. בוא נבהיר את הדברים.. לא זכור לי שהיית המורה שלי וטוב שכך. דבר שני אני לא מלגלג עליך. אתה אמרת שיש לך מזרונים על הקירות אז איפה פה הלגלוג?
  8. moshe625

    האם הוספת טכנולוגיות אלקטרוניקה Rc ופילטרים לשיפור ביצועיי המערכת זו הדרך?

    היום מזרונים זה מוצר יקר בשוק המקומי. אם תעשה חשבון פשוט ותמלא חדר קטן ב כ 19 מזרונים אתה תגיע פחות או יותר לסכום הנקוב.
  9. moshe625

    האם הוספת טכנולוגיות אלקטרוניקה Rc ופילטרים לשיפור ביצועיי המערכת זו הדרך?

    יוסלה.. "אל תלבין פני חבריך ברבים" לא מזמן באחד הפוסטים הערת לאחד החברים במשפט הזה ואף אמרת לו שכדאי שיתנצל. אז בבקשה..
  10. moshe625

    אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

    (ורד) גבי היה לי כיף לארח אותך, כמוך גם אני נהנתי מהערב תודה (ורד)
  11. moshe625

    איך שגלגל מסתובב לו (התחדשתי בהגברה של Pass)

    מכיוון שלא בדקת את כל מגברי המנורות בעולם אתה לא יכול לפסוק זאת "כתורה מסיני" זכותך לדעתך.
  12. moshe625

    אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

    רוברט עזוב איך שומעים אצלי. אני מתכוון שתשמע איך הרזונטור הקטנציק משפיע .זה באמת מעניין כל הנושא הזה ומאתגר.
  13. moshe625

    אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

    מבטיח לך שאם תגיע אלי, אתה תשמע מה ששלמה שמע.
  14. moshe625

    אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

    תומר מאז השתנו כל כך הרבה דברים באקוסטיקה ובהתאם הסאונד.
  15. moshe625

    אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

    יוסי אם אין לך מה לתרום בפוסט הזה חוץ מלחנך את האנשים כאן, אז בבקשה ממך תרפה.
  16. moshe625

    אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

    לני מה לעשות אבל זה לא האביזר…
  17. moshe625

    אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

    מה אני אגיד לכם.. אני רק יכול לומר שאני מופתע משניצל ולא לטובה. המסקנות של שניצל רק מראות לי בכל אופן ששניצל לא בודק ולא בדק את הרזונטורים האלו במקומות הנכונים . דבר ראשון אין לו שום רזונטור כמו שיש לי, נכון פעם הוא העתיק מיגאל לסרי פעמונים ומיקם את כולם בתקרה מבלי לבדוק מה הם עושים. שם למעלה...
  18. moshe625

    אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

    ראשית תודה לשלויימה על הפירגון(גם לא ידעתי שיעלה מיני פוסט), אני חושב שהיה אחלה ערב מהנה ובעיקר למידה איך אקוסטיקה לא סטנדרתית יכולה להשפיע בצורה דרמטית על הסאונד. היתרון הגדול ביותר של הרזונטורים האלו מעבר לסאונד, זה הגודל שלהם שכמעט ולא מבחינים בהם. אין ספק שהמיקום הוא חשוב ביותר ומצריך ניסוי...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור