תוצאות החיפוש


  1. moshe625

    מגבר משולב Octave Audio V 110 SE במבחן

    יפה מאד תומר. כתבה מושקעת ומקצועית.
  2. moshe625

    הדאק של Emm Labs Da2v2 וכבילה של Nordost התרשמות

    ה emm החדש זה חיה אחרת מקודמיו! תתחדש נירו.
  3. moshe625

    התרשמות אישית מאחת ממערכות האודיו המושקעות, המרשימות והיקרות בישראל

    זה שאתה קנאי לציוד שלך זה בסדר ולגיטימי אבל אני לא חושב שזו סיבה מספיק טובה "ללכלך" על מערכות של חברים במסווה של ביקורת חיובית. לגבי בכור נכון אמר שאהב.
  4. moshe625

    התרשמות אישית מאחת ממערכות האודיו המושקעות, המרשימות והיקרות בישראל

    אריק אין מה לעשות הקנאים יוצאים מדעתם כשאחרים עוקפים אותם בסיבוב…
  5. moshe625

    רפרנס. יש כזה?

    קקה 1. אין טעם להמשיך לדבר אתך כי תמיד תגיד הפוך. דרך אגב הנימוקים שלך ממש מתישים ומשעממים וכמובן ברובם לא נכונים . שיהיה לך המשך יום טוב.
  6. moshe625

    רפרנס. יש כזה?

    עמיר קקה 1.שוב אתה מנבל את פיך. הדברים שלך ממש לא מסובכים להבנה ממש לא. פשוט כל דבר שיגידו לך אתה תשדר אותם הפוך כי זה אתה. להגיד שאנשים לא אוהבים שהכלים ישמעו חי זה הדבר הכי אינפנטילי ששמעתי מעודי.
  7. moshe625

    סלון או חדר האזנה יעודי?

    נכון שיש "מגבלות" מסויימות בחדר קטן מול חדר גדול, אבל בכמה חדרים גדולים אתה מצליח לקבל אינטמיות מה שבחדר קטן קל מאד להגיע אליו? אלה אם כן זה לא מעניין אותך אינטימיות.
  8. moshe625

    רפרנס. יש כזה?

    צודק. יש כאלה שבבוקר רואים את השמש ובטוחים שזה לילה, יש כאלה ששותים מים אבל בטוחים שזה חול, יש כאלה שרואים ציפור אבל בטוחים שזה כלב… נו באמת כמה אפשר להתחמק…?!!!
  9. moshe625

    רפרנס. יש כזה?

    כשאומרים מערכת שטוחה מתכוונים למערכת שנשמעת חד מימד, או דו מימד. ואם אתה רוצה להבין יותר מה הכוונה אז לצורך ההמחשה ניקח כמה נגנים על הבמה וכולם ישמעו לנו או שנראה אותם בדמיון כולם באותו קו. לא יהיו עומקים כמו בבמה תלת מימד והכלים עצמם יהיו ללא נפח.
  10. moshe625

    קרב ענקים

    ככה צריך להיות. רק חבל שהפה והמחשבות לא מסתדרים ביחד.
  11. moshe625

    קרב ענקים

    הצחקת אותי גם לגבי דינמיקה וגם גודל. נאט עם אטרייה לא יכול להוציא סאונד קטן גם אם אני אתאמץ.
  12. moshe625

    קרב ענקים

    שנים אני לא מבין מה שניצלוני רוצה ממני. לא סובל אותי גם עם זה אין לי בעיה. ברגע שהוא יורד לפסים אישיים שלא יחשוב שיקבל זאת באהבה.
  13. moshe625

    קרב ענקים

    אני אמשיך לענות לך ישירות למרות שאני לא סובל אותך, ואת הרוע שלך וכמובן הקנאה שלך שמטריפה את דעתך. לדעתי שניצלוני סובל מבעיות נפשיות לא קטנות וכל המפגשים האלו שאתה מזמן לחברה נובעות שוב מלהוכיח לכולם, בכל אופן לנסות להוכיח לכולם ששלך הכי טוב והכי גדול. הסיבה שהסכמת להכניס את הפירלסן אצלך בבית...
  14. moshe625

    קרב ענקים

    אתה יכול להמשיך ללכלך ולטנף ואם אני לא בא לך טוב פשוט תחסום אותי, אני לא מבין מה הבעיה בזה? קצת מעבירים עליך ביקורת ואתה נכנס לחרדות מה יהיה? אפשר לחשוב מי אתה סהכ אודיופיל מתוסכל שכל הזמן רוצה שיגידו לו ששלו הכי גדול! אל תשכח שהיית מורחק מהפורום הזה (מעניין למה?) אז תפסיק להטיף לי מוסר יתוש...
  15. moshe625

    מאסטרו אודיו החדשה

    כבתה הלהבה של הטוויטר.
  16. moshe625

    קרב ענקים

    שמענו עליך מכאן ועד אוסטרליה. שמענו כבר ששלך הכי טוב ולכולם יש ציוד מעופש ,שמענו שעברת הכל בעולם האודיו, שמענו שהציוד שלך שווה מאות אלפי דולרים, שמענו כבר שאתה איש יקר והלוואי שכולם יהיו כמוך וכמה שאתה תורם לקהילת האודיופילם בארץ, שמענו שאצלך שומעים הכי טוב, שמענו שהרמקולים שלך באמת הכי טובים...
  17. moshe625

    מאסטרו אודיו החדשה

    כמה עולה היום תיקון טוויטר של אקפלה?
  18. moshe625

    מאסטרו אודיו החדשה

    ממש תשובה לעניין של מתחזה. כולם יודעים שהטוויטר שלך נשרף וחבל שאתה מסית את הנושא. עכשיו זה הזמן שלך להתנצל בפני עופר.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור