תוצאות החיפוש


  1. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    אין כמוך שניצלון ולא יהיה לגבי ה iq שלך אני ממש לא בטוח בעצם אני דיי בטוח שכל ה iq שלך מתבטא ברוע בלבד
  2. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    מי שמחרחר מלחמה זה אתה. דבר שני זה נכתב אליך בפרטי וזה חמור מאד שאתה מעביר חומר שכתבתי אליך בפרטיייייייי.
  3. moshe625

    מזל טוב נמר!

    מזל טוב יקירי
  4. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    מ אתה יכול לחשוב עלי מה שאתה רוצה אתה וחבריך הטובים,אתה יכול להמשיך לצחקק ולהביא לינקים שרינקים וגרופן,אין לי בעיה עם זה אני מקבל הכל באהבה רק מה קצת חסר רגש בסאונד אז תלחץ באקולייזר על f ואולי אולי יהיה רגש. שיהיה לכולנו יום בחירות מוצלח.
  5. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    בוקר טוב שניצל. אהבתי מאד את הבכיינות שלך על הסגנון הבוטה שלי וכמה החבר שלך מויאל מסכן. מציע לך ללכת עכשיו למראה ולהסתכל בה ותשאל את עצמך איך אתה מתבטא בפורום לא פעם ולא פעמיים. הרי מי זה הבן אדם כשכל פעם שarb מעלה פוסט יורד עליו במילים בוטות? למה שניצל היקר אתה לא יורד על החבר שלך בחמת זעם...
  6. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    כן צודק חבל לבזבז אנרגיות על שטויות, יש הרבה דברים שהם יותר חשובים מאגו
  7. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    רגש רק רגש ואחד מכוער כמוך אין אינטלגנציה ריגשית אז למה שהוא יבין מה זה רגש בסאונד? אז תלחץ באקולייזר שלך על האות f ואולי תזכה ברגש. סאונד ללא רגש גם טרינוב לא יעזור
  8. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    אין מנוס.סאונד ללא רגש זה לא זה. לחץ בבקשה בטרינוב על האות f ואם לא תשיג את הרגש חזור אלי שוב
  9. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    עצם זה שאתה מגיב לי זה אומר הרבה מאד חחחח רגש
  10. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    מכוער סאונד בלי רגש זה לא זה.... אולי תלחץ על כפתור f ותקבל רגש חחחחחחחחחחח רנצוק כמה שאתה מכוער
  11. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    דן אין לי בעיה אם מה שאתה אומר אבל נראה לי שפיספסת כמה פוסטים לפני שבו רן עובר מיד לפסים אישיים אז בבקשה ממך הכתובת זה רן.
  12. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    אני חושב שאתה בן אדם מכוער חיצוני ובעיקר פנימי שסובל מריגשי נחיתות קשים. אני בז לך ויכול רק לרחם עליך. ציטוט מחברים שהיו אצלך: סאונד נקי כמו בבית מרקחת,סאונד מונוטוני ומשעמם,סאונד בגודל לא מציאותי,סאונד שנשמע תמיד אותו הדבר,סאונד שיש בו הכל חוץ מרגש.
  13. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    לא כאלה חוץ מזה לא נראה לי שאתה רוצה לראות אותי
  14. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    תראה דוויד אם אני אהיה פייר אז אני יכול להגיד וואללה לא שמעתי אצל רן לכן זה לא יהיה הוגן לתת חוות דעת שלילית על המערכת שלו.לכן אני מצפה וציפיתי ממנו שיהיה הוגן ויגיד לא שמעתי לא יודע מה עושים הרזונטורים האלו. אבל מה הוא עושה ?! יורד ברמה הכי נמוכה, לא שמע, לא ראה אבל לטנף חופשי. נ.ב נראה לי...
  15. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    מה לעשות רנצוק הסאונד לא כזה משהו אצלך, החברה פה לא מבינים על מה כל ההמולה על הסאונד שלך. רק בריאות רנצוק
  16. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    אתה לא חושש שאני ארד עליך עכשיו? שניצל לא אוהב שאני יורד עליך!
  17. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    תראה לפעמים אין ברירה אבל מה לעשות רן אוהב לרדת על אנשים שלא מסכימים עם הדרך שלו ועושה זאת בצורה מגעילה. מי שהביא דוגמאות איך אני מקשיב בחושך(למרות שזו שטות מוחלטת) או מקשיב למוזיקה לא מקובלת עליו זה רן מויאל אז מה הוא מצפה? ולגבי הסרטונים אצל רן...כן מה לעשות לא כולם אוהבים את מה שמתנגן שם...
  18. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    החיים זה לא פיקניק לפעמים צריך לסבול.
  19. moshe625

    אספרסו מוזיקה ושרת

    גם לך יקירי.אשאיר לך פעמון בצד.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור