תוצאות החיפוש


  1. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    צודק עדיף לשמוע סאונד סתום. צודק 100%.
  2. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    עדיין אתה מתקשה לתאר את צליל האנאלוג בוא תנסה להסביר לי מה זה צליל חם?
  3. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    סליחה אבל אין פה תאור של צליל האנאלוג מלבד תחושה.לומר שצליל האנלוג שונה מצליל הדיגיטל זה נחמד אבל לא מספיק
  4. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    אולי תסביר פעם אחת ולתמיד במה שונה צליל דיגיטל מצליל ויניל..
  5. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    תשובה של חובבן...
  6. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    זכותך לדעתך
  7. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    אין שום רע בזה. להוציא סאונד מאנאלוג זה לא דבר של מה בכך ומכיוון שהוא לא הצליח הוא לא באמת חשף את ההבדלים בין המקורות
  8. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    אחרי שעמיר נכשל/ לא הצליח למקסם את התוצאה אצלו באנאלוג , החל בתהליך של שכנוע עצמי שדיגיטל נשמע לטעמו טוב יותר .
  9. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    אתה יכול לספר עד מחר על הטכנולוגיה המתקדמת שלך , אותי מעניינת תוצאה ובנקודה הזאת לא שכנעת אותי.
  10. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    איזה באסה שאנשים אוהבים את זה...
  11. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    הבעיה מתחילה כשמפסיקים לשמוע עם האוזניים...
  12. moshe625

    התחדשתי ברמקולים מדהימים PERLISTEN S7T

    ממש לא חושב שצריך חיפויים סופגים.
  13. moshe625

    כל אחד והמסע שלו

    עמיר אתה מציג את עצמך כאוהב הבריות ,כזה בחור שכל אמא עבריה היתה רוצה שיהיה לה ,כזה שאומר רק את האמת ותו לא... תגיד לי למה אתה בציניות הארסית שלך שולח את הבדיחות שלך?! למה לחמם?
  14. moshe625

    כל אחד והמסע שלו

    שכחת להוסיף לרשימה המכובדת מזרונים של חברה ידועה מזרוני היי אנד
  15. moshe625

    כל אחד והמסע שלו

    רן פשוט הצגתי את משנתו החדשה נכון להיום של עמיר בה הוא אומר שבעצם שום דבר לא חשוב מלבד ההנאה האישית וזה לא משנה אם הסרדין הוא בגודל לווייתן העיקר שבסוף נהנים. לדעתי ברגע שאתה חושב שאפשר להנות מסאונד מציק, מלוכלך ובגודל של מגרש הרקדות, זה כבר לא סאונד היי אנד.
  16. moshe625

    כל אחד והמסע שלו

    אם אין כללים ברורים לאיך סאונד אמור להשמע וכל אחד שיהנה ממה שטוב לו ענק,קטן רזה עבה ציפור סרדין וכו...אז למה לטפל בחדר אם אפשר להנות גם מחדר מחורבן,אפשר להנות מסאונד מלוכלך ,אפשר להנות מסאונד חרקירי הכל טוב... אז בבקשה ממך פחות לזגזג..
  17. moshe625

    כל אחד והמסע שלו

    Waltz for Debby אלבום מדהים!
  18. moshe625

    הבדלים בטעם

    לגבי המערכת שלך ,מזמן אמרתי לך שעדיף כבר לשמוע מהטלויזיה שלך ולא מהמערכת שלך.
  19. moshe625

    הבדלים בטעם

    תסביר לי בבקשה מה זה רמקול מוזיקלי ?
  20. moshe625

    קצת עזרה לפורום החביב הזה !

    אבל...ככל שתקרב את הרמקול לקיר כדי לקבל יותר בס אתה ״תפסיד״ את העומק של הבמה ובמילים אחרות תקבל במה שטוחה יותר.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור