תוצאות החיפוש


  1. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    עמיר מה זה משנה הרי גם אם כולם יסכימו שעכשיו מזג האוויר חם אתה תנסה בחפירות שלך להוכיח שבחוץ קר. אז כל אחד ימשיך בדרכו..
  2. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    אתה חושב שעמיר יסכים לסכם את הדיון :p
  3. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    אם אני אבוא אליך(לא מציאותי) ואשמע שהזמרת שלך בגובה במבה אז גם אם תספר לי את כל הסיפורים שככה זה בהקלטה מבחינתי המערכת שלך מקולקלת!
  4. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    מי ששומע ככה שומע מקולקל!
  5. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    אבל עובדה שיש אנשים שאתה מגיע לשמוע אצלם הזמרת מתכווצת לגובה של במבה בלי קשר לתכנון של הרמקול.
  6. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    שוב זה לא מעניין איך הקליטו את הזמרת וכמה מקרופונים מסביבה. אם אתה יושב מול המערכת ומקשיב בהנחה שאתה מסוגל להבחין שהזמרת שרה מולךוהיא בגובה הריצפה זה סימן שאתה שומע ״מקולקל״ גם אם תגיד שזה עניין של טעם. אין ספק שכמו שלא כולם שומעים אותו הדבר לא כולם גם יכולים להבחין מצבי גובה.
  7. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    למה גודל אתה יכול לחוש / לקלוט ולהבין וגובה קשה לך . לדעתי ברגע שישמיעו לך שני מצבי גובה אחד שיהיה מולך והשני למטה אתה תבין
  8. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    לא מסכים עם המסקנה שלך...
  9. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    דן כשאתה מדבר עם חבר שלך הוא נשמע לך בגובה השטיח או שהוא נשמע לך בגובה האוזניים ואני מתכוון כששניכם עומדים זה מול זה?
  10. moshe625

    מהירות הפטיפון - מדויק או לא להיות.

    האם אתה משתמש בקלאמפ כשאתה מאזין ואם כן האם אתה משתמש בו כשאתה בודק מהירות?
  11. moshe625

    למה כל חובב תקליטים צריך מכונת ניקוי תקליטים?

    כל תקליט שעובר ניקוי גם אם הוא גרוע ישמע טוב יותר מתקליט שלא עבר ניקוי.
  12. moshe625

    הקשר בין הגיין של המכשירים לפני המגבר לאיכות הצליל והדינמיקה ?

    יצא לי לשמוע אצל רן ואכן האופציה שאפשר ״לשחק״ עם הגיין והדמפינג נותנת עוד כלים להגיע לאיזה טיונינג שאתה בוחר עד כדי דרמה!
  13. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    נראה ששניכם אוהבים או דורשים צומי...
  14. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    ממש לא הודעה מטופשת.כאחד ששומע כינור בשכיבה ושם לו ברקע צלילים של לוגריתמים אכן אני חושב שאתה משקיע פחות בהאזנה ומעדיף להתעסק בלוגריתמים.
  15. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    נו אז מה זה נותן לי אם הדיגיטל נשממממממע לי אישית פחות טוב מאנאלוג? עמיר תתחיל להקשיב ופחות להתעסק בתפל.
  16. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    מאיפה לך הידע המעמיק הזה?! שמעת את כל הטוויקים בעולם שאתה פוסק בנחרצות כזאת? מציע לך להתעסק בדברים שאתה מבין או לפחות שמעת!
  17. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    מה שאתה עושה לאחרים
  18. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    ישנם עוד אפשרויות בכל אופן אצלי אני יכול ממש לשחק עם הבמה לעשות אותה 16/9 או 4/3
  19. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    זאת בדיוק הבעיה כשמנסים להסביר לך במקרה הנ״ל מה הכוונה לגובה במה ואתה לא מבין על מה מדברים בכלל בטענה שזה לא מעניין אותך, אבל לחפור לכולם איך סאונד אמור להשמע זה אתה גדול... כמה פתטי..
  20. moshe625

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    דיגיטל לא מצליח לקלף ״שכבות״ בסאונד מה שאנאלוג עושה בקלות.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור