תוצאות החיפוש


  1. moshe625

    מאסטרו אודיו החדשה

    יש אנשים עם רוע לב כמו שעמיר קסנר אומר/כותב ואז מגיעה הודעה של יבואן ששמח לבשר לכולם שהוא פתח /העביר את העסק שלו למקום אחר ובמקום לאחל לו בהצלחה או שלא להגיב בכלל שוב עולה הגאון מאוקספורד ומטיח בעופר האשמות וזילזול ושוב מעלה את עניין האקוסטיקה! חלאס עמיר אתה לא חושב שהגזמת? אתה לא חושב שאתה...
  2. moshe625

    מאסטרו אודיו החדשה

    עופר שיהיה לך בהצלחה!
  3. moshe625

    רמקולים Perlisten Audio

    מעולם לא נאמרה המילה "זבל" אני מבקש שתדייק. זה שאתה החלטת שהרמקול שלך זבל זה בעיה שלך!
  4. moshe625

    קרב ענקים

    נראה לך שאני אבזבז את זמני היקר כדי לראות אותך ולשמוע את ה...שלך? ממש לא.
  5. moshe625

    קרב ענקים

    אחרי שירשור כל כך טעון על כמה אנחנו צריכים לטפל בחדר כדי להוציא את המייטב ,מגיע רמקול ואומר לנו: "חברה זהו חסל טיפול בחדר" . תקנו אותי ותשכחו מטיפול בחדר.
  6. moshe625

    למה האלבומים הישראלים משנות ה-70 נשמעים כל כך יותר טוב

    איתי אתה לא יכול להגיד פלצנות כשאתה לא שומע אנאלוג ולא רק אצל חברים..
  7. moshe625

    Wilson Audio Sasha DAW is in the house!

    גיא תתחדש ותהנה! :אצבע מורמת
  8. moshe625

    פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

    קשה להאמין שאלמנט קטן יכול לעשות מהפכה בסאונד לכן בדרך כלל העדפה תהיה להשקיע בכבל, מכשיר, משהו גדול שאפשר לראות אותו בעיניים בלי משקפת, משהו שמקובל על כולם. להשקיע 2000 שח בכבל זה נשמע כמובן מאליו ולא מעורר שאלות. העלית שאלה/בעיה שיש למערכת שלך ואני אומר לך שהחלפת כבל חשמל, או כבל usb לא תפתור...
  9. moshe625

    פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

    שלוימה זה מה שנקרא"אודיופיל פרווה".
  10. moshe625

    פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

    צחי בוא נגיד שאין לך מה להפסיד אם תרצה לשמוע מה האביזרים האלו יכולים לעשות למערכת שלך. לדעתי אתה תהיה מופתע לטובה.
  11. moshe625

    כבלי חשמל IsoTek evo3 ascension במבחן!

    קו נפרד זה גם כבל. בזה שמעת הבדל?
  12. moshe625

    האם הוספת טכנולוגיות אלקטרוניקה Rc ופילטרים לשיפור ביצועיי המערכת זו הדרך?

    יוסי בימים כאלה לא כדאי להתרגז זה מזיק לבריאות.
  13. moshe625

    פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

    צריך להבין שהאלמנטים האלו אינם כפתורים כמו שמתארים אותם. זה אלמנטים מחומרים מיוחדים והנראות שלהם לא מזכירה שום כפתור. מטפל בתהודת האוויר שנעה בחדר על הקירות והמכשרים כולל הרמקולים. מטפל באותם החזרים מיותרים, מאפשר לנטרל וויברציות מקומיות שפוגמות בסהכ התדרים, מוריד לחץ במיד, ומשחרר אותו בעיקר...
  14. moshe625

    פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

    ניסיתי אותם אצלי, יש להם באמת השפעה חזקה ,מצד שני הם גם עשו משהו שלא כל כך אהבתי.
  15. moshe625

    פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

    ויטלי זה משהו אחר לגמריי. הכפתורים שרכשת לא עושים את מה שאלה עושים.
  16. moshe625

    פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

    נמר היה הראשון לזהות מה האלמנט/רזונטור/כפתור הזה יכול לעשות למערכת שלו. "גם אני רוצה דרמה כזאת במערכת שלי אתם יכולים להדגים לי"? אז זהו הגענו לשלויימה אני ואודי חמושים במספר אלמנטים שהוצאנו מהחדרים שלנו ,אבל שלמה אמר שהוא כרגע רוצה לשמוע רק אחד. מיקמנו לו את האחד הזה ובוםםםםםם! זהו אל תזיזו...
  17. moshe625

    האם הוספת טכנולוגיות אלקטרוניקה Rc ופילטרים לשיפור ביצועיי המערכת זו הדרך?

    בהנחה שהוא אכן צודק"לדעתו" אין לי בעיה עם זה. :שתוי:
  18. moshe625

    האם הוספת טכנולוגיות אלקטרוניקה Rc ופילטרים לשיפור ביצועיי המערכת זו הדרך?

    הי רן אני לא רוצה להתחיל ברעש וצילצולים ועם דעות קדומות או לא, אבל כשכתבת שאנלוג מוסיף דברים שלא קיימים בכלל, אז אני חייב לומר לך מניסיוני שהדיגיטל פשוט מחסיר דברים שהאנלוג מוציא אותם בקלות.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור