תוצאות החיפוש


  1. N

    למה האלבומים הישראלים משנות ה-70 נשמעים כל כך יותר טוב

    נמר, עזוב אותי מהקלטות ,דיגיטל,אנלוג,פתוח,סגור. מוסיקה זה הנאה ומשום מה חומר ישראלי מהתקופה הישנה נשמע מהנה להאזנה לעומת חומרים חדשים יותר. לי בכל אופן.
  2. N

    למה האלבומים הישראלים משנות ה-70 נשמעים כל כך יותר טוב

    אני אולי לא מבין משהו... ההשוואה כאן היא שאם נניח לצורך הדיון שומעים רק דיגיטל אז מה שאומר פותח השרשור הוא שהסאונד של קטעים משנות ה70 לעומת שנים אחרות מתאפיין בסאונד פתוח וחם, ואם זה אני חייב להסכים. לא ניראה לי דיש צורך לערבב דיון נוסף של אנאלוג מול דיגיטל.
  3. N

    למה האלבומים הישראלים משנות ה-70 נשמעים כל כך יותר טוב

    ממש ממש מסכים איתך. כמעט כל דבר ישראלי מהשנים האלו נשמע עם המון נפח ואויר וכיפי לשמיעה בלי להתעייף,אפילו דברים משנות ה 60. זה לא קשור לדיגיטל או אנלוג, משהו באיך שהקליטו כניראה. זה יכול להיות חוה אלברשטיין, הפרברים, שלום חנוך ועוד אם למישהו יש הסבר אשמח לשמוע.
  4. N

    ניו בלאנס 990 גירסה 5

    תומכות MQA :מאזין:
  5. N

    רמקולים עם גג נפתח יד שניה מרופא במצב מכני מצויין

    לדעתי הרמקולים שלהם הם הכי יפים ויוקרתיים בגימור בלי קשר לסאונד שלהם, כי אף פעם לא שמעתי. ספציפית לבוגאטי האלו לא ככ אהבתי, קצת חייזרים:)
  6. N

    רמקולים עם גג נפתח יד שניה מרופא במצב מכני מצויין

    מה אתם אומרים על העיצוב? https://positive-feedback.com/industry-news/tidal-audio-partners-with-bugatti-hurth/
  7. N

    כבלים lab47

    סט כבלים לרמקולים של lab47 2 סטים: סט באורך 2מטרים סט באורך מטר שאריות מקניה שעשיתי, מעולם לא היו בשימוש. 250שח 8801136 050
  8. N

    מפצל חשמל-פילטר

    W audio 4000 450שח טל: 8801136 050
  9. N

    כבלים Lab47

    4 כבלים באורך 2 מטר - סט 1 4 כבלים באורך 1 מטר - סט 1 מחיר 300שח לכולם 8801136 050
  10. N

    מפצל חשמל

    למכירה מפצל חשמל http://www.hifi-spezialist-reiter.de/sun-leiste.html 6 שקעים מסוג schuko 500שח 8801136 050
  11. N

    המלצות למגבר או סטרימר דאק עד 55k

    כמו שציין גיא, תבדוק את ההגל 590 כולל דאק מצוין וסטרימר פנימי. יש לי אותו נהנה מכל רגע.
  12. N

    איאן אנדרסון - תענוג.

    איי איי אייי אין עליו וג'טרו טול ואם אני חושב על זה הוא התחיל אצלי את כל הנושא של מוסיקה, נגינה, רוק מתקדם ומאוחר יותר אודיו סאונד מגברים רמקולים כבלים......
  13. N

    רמקולים ls50 חדש!

    https://www.whathifi.com/news/kef-teases-the-ls50-collection-ls50-wireless-ii-and-ls50-meta-incoming
  14. N

    מגבר משולב Musical Fidelity m8xi במבחן

    ללא קשר למגבר המסוקר, יש לך אחלה אחלה סט ספנדור והגל מנגנים מצוין ביחד, מנסיון של D9.2 ו H590. תודה על הסקירה המעניינת.
  15. N

    הזמנת minidsp

    על איזה דגם שלהם מדובר?
  16. N

    עזרה בנושא חדר האזנה

    במקרה שלי אני לא רואה איך אני מגיע להאזנה של יותר משעה בשבוע בלי חדר. כרגע אני בממד של 10+ וסבבה לגמרי (לא מושלם) למרות גודל הרמקולים
  17. N

    עזרה בנושא חדר האזנה

    תודה מה לגבי חשמל,העברת קו יעודי וכו?
  18. N

    עזרה בנושא חדר האזנה

    איזה דגם של ה trinnov מתאים לדו ערוצי?
  19. N

    עזרה בנושא חדר האזנה

    רועי תודה רבה לעניין ה dirac. האם הוא מהווה פיתרון למי שעובד עם מחשב ? מה עם אני שומע דרך סטרימר? הרי זה עובד דרך תוכנה שמתקינים לא?
  20. N

    עזרה בנושא חדר האזנה

    זה מרתף עם קירות בטון ולכן הם גם עבים.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור