עמיר,למה,עומר, תודה על ההמלצות אבחן לאט לאט ונראה מה יתאים לאוזן שלי...
באופן כללי האזנתי למספר קטעים מקפה צימרמן וממש אהבתי!
יש באמת משהו בהרכבים יותר קטנים כפי שכבר נכתב פה.
אז בהמשך לזה אשמח להמלצות של הרכבים קטנים שמוקלטים טוב ומבצעים טוב (לאו דווקא באך). זה יכול להיות רביעיות חמישיות ומעלה...