תוצאות החיפוש


  1. S

    המרת sacd למחשב

    שלום. האם ניתן להמיר sacd למחשב? האם האיכות תישמר? במידה ואפשר איך עושים זאת? תודה.
  2. S

    תמונות בתערוכה של מוסגורסקי

    בהנחה שאני התלמיד אני בהחלט מעדיף יצירות תזמרתיות ולא של כלי סולו בלבד .ולעת עתה לפחות אני שונא מקלדת ועוגב כשהם מנגנים לבד . מסתמא זה ישתנה מתישהו...
  3. S

    תמונות בתערוכה של מוסגורסקי

    אוקי איאלץ להתפשר:D על דיסקים או אתרי הורדות אחרים. אגב אפשר להמיר sacd למחשב? כלומר האם האיכות תישמר?
  4. S

    תמונות בתערוכה של מוסגורסקי

    תודה .אני הולך ליישם את ההמלצות.
  5. S

    תמונות בתערוכה של מוסגורסקי

    cd וdownload (בעיקר download) מסיבות שאין כאן מקומם אני מעדיף להוריד דרך hd tracks
  6. S

    תמונות בתערוכה של מוסגורסקי

    עמיר,למה,עומר, תודה על ההמלצות אבחן לאט לאט ונראה מה יתאים לאוזן שלי... באופן כללי האזנתי למספר קטעים מקפה צימרמן וממש אהבתי! יש באמת משהו בהרכבים יותר קטנים כפי שכבר נכתב פה. אז בהמשך לזה אשמח להמלצות של הרכבים קטנים שמוקלטים טוב ומבצעים טוב (לאו דווקא באך). זה יכול להיות רביעיות חמישיות ומעלה...
  7. S

    תמונות בתערוכה של מוסגורסקי

    נתת לי חשק... אם אני רוצה להכיר את באך עם מה אני צריך להתחיל? אבל בבקשה לא אופרות וקנטטות אני פחות מתחבר לשירה...
  8. S

    תמונות בתערוכה של מוסגורסקי

    כבר לא נעים לי אבל- - מה ההמלצה שלכם עבור הקונצרטו לפסנתר מס 4 של בטהובן? ומה עם הסימפוניות של מנדלסון? סונטות לצ'לו של בטהובן? ממש ממש תודה!
  9. S

    תמונות בתערוכה של מוסגורסקי

    מאזין עכשיו לביצוע של ריינר פשוט מדהים! טוב ששמעתי להמלצות ולא הסתפקתי בביצוע של דודאמל (שגם אותו שמעתי) אגב מה לגבי הקלטות משוחזרות? איך זה? יש איזה אתר (hige משהו..) שמציע הקלטות משוחזרות (לטענתו בדייקנות ובחדות) למשל של ריינר עם הסימפונית שיקאגו. איך זה ישמע ? מעלות ,חסרונות, וכו' תודה !
  10. S

    תמונות בתערוכה של מוסגורסקי

    תודה לכולם על ההמלצות המעולות. אני התכונתי לביצוע של דודאמל.(dg) באמת ריינר מבצע מעולה! וגם ההקלטות של living stereo מצוינות למרות הגיל שלהן... עמיר! איזה ידע! וואו!
  11. S

    תמונות בתערוכה של מוסגורסקי

    שלום. ישנם שני ביצועים ליצירה הזו 1 של הפילהרמונית הוינאית ו1 של ריינר עם התזמורת של שיקאגו מה מומלץ יותר מבחינת ביצוע והקלטה? תודה
  12. S

    המלצות מוסיקה קלאסית

    מחכה להמלצות המצוינות שלכם!
  13. S

    המלצות ג'אז

    בכל זאת?
  14. S

    המלצות ג'אז

    היי אשמח להמלצות לג'אז רגוע ביצועים טובים והקלטה טובה בלי שירה. אוהב את time out אבל פתוח לעוד דברים רק בלי חפירות כבדות מדאי... קונה מוזיקה בדרך כלל בhd tracks. תודה ולילה טוב.
  15. S

    המלצות מוסיקה קלאסית

    היי אשמח להמלצות למוסיקה קלאסית טובה ורגועה כזו לשבת אתה אחרי צהריים ולהירגע .משהו עם קצת רגש... כמובן חשוב גם הקלטה איכותית. תודה. אני בדרך כלל רוכש מוזיקה בhd tracks
  16. S

    ie800 vs ie800s

    מישהו?
  17. S

    ie800 vs ie800s

    היי מישהו יודע מה ההבדל בין הie800 לie800s של סנהייזר? סתם מידע על האוזניות הללו? יש ציוד מקור טוב . תודה
  18. S

    המרת קובץ 16 ביט ל24

    תודה. עזרת לי מאוד!
  19. S

    המרת קובץ 16 ביט ל24

    האם יש ענין בהמרת קובץ שרכשתי כ16 ביט ל24 ? האם זה משנה משהו (ברור שיש הבדל בין 16 ל24 השאלה האם המרה במחשב של קובץ שהוא 16 ל24 תשנה משהו) ומה לגבי 48/96? תודה ויום מצוין ונעים! אגב האם יש תוכנה מומלצת להמרה הנל?
  20. S

    סימפוניה 1 של מאהלר וציפור האש של סטרווינסקי

    שוב תודה עמיר. הידע שלך מטורף ומבצבץ פה מכל שרשור ...בעיני זה לא מובן מאליו שאתה עונה בסבלנות וברמה גבוהה לכל אחד גם שאתה לא מכיר בכלל! אגב יש לייבל מסוים שמתיחד בהקלטות וביצועים טובים? אני מניח שאין לייבל אחד ששולט באופן מוחלט אבל בכל זאת האם יש כזה שכשאני רוכש דיסק שלו אני יכול להיות רגוע...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור