נכון, זו כנראה גם הסיבה שיש לי ריאקציה מהמוצרים הנ"ל, הם נוצצים מאוד ולא יקרים,
אבל התוצאה...
יש לי נסיון עם מוצרים שונים שהאמנתי שהם יתנו ערך גבוה יותר מהעלות, ו...לא.
מה לעשות, באודיו זול הוא זול והסינים כנראה לא ישנו את המשוואה,
הבאתי את hifiman כדוגמא להבדלים גדולים מאוד בין הדגמים הנמוכים...