הילדים גדלו ואחרי הרבה שנים בחדר, סופסוף בשנה האחרונה המערכת בסלון וזה כיף ממש, כמו שתמיד רציתי, מוסיקה בחלל המרכזי שבו מבלים רוב הזמן כשנמצאים בבית.
הבעיה שהחלל בסלון מהדהד בטירוף ואני מחפש את הפיתרון הכי אסטטי להשתיק את החדר. הכוונה לתדרים הגבוהים, שומעים אותם גם כשמדברים.
אשמח לשמוע מנסיונכם...