הביאו לבחור לבדיקה זוג WATT/PUPPY SYSTEM 8
יש סרטון נוסף ראשוני של כ20 דקות שבו הוא מסביר את הבדיקה ומבצע הינדוס לאחור של הרמקול.
מהנתונים שלו עולה שהוופרים בפאפי מחוברים במקביל אבל לא דאגו לשים כאלה עם נתוני התנגדות ראויים של לפחות 12-16 אום בכדי לקבל
התנגדות סבירה של שמונה או 4 אום. במקום...
זה תלוי אם יש לך ממיר חיצוני או שאתה מתכנן בעתיד הקרוב לצרף ממיר. יש לי היכרות עם הWIIM PRO והוא מצוין כסטרימר אך הממיר שלו חלש
יחסית וכאן הבלוסאונד טוב יותר אך לא בהרבה. הפער במחיר הוא גדול ולכן אפילו ממיר יד שניה ותיק בעלות נמוכה ייתן לך יתרון על הבלוסאונד בפחות מסכום ההפרש ביניהם. קח בחשבון...
למכירה (עבור חבר) מגבר משולב איכותי מאוד וגם אמין מאוד שהיה בשימוש מועט עקב ריבוי ציוד . מגבר זה מוזיקלי יותר מהדגמים המשולבים שיצאו אחריו. מכשיר שמעולם לא נפתח ולא תוקן.150W לצד וכולל כניסת באלאנסד איכותי מאוד.
https://htmag.co.il/phpbb/viewtopic.php?t=395725
משה 0506575501
קניתי לבני הבכור MARSHAL EMBERTON והוא מבסוט עד הגג. אגב איכות די משביעת רצון בהשוואה למוגברים אחרים ששמעתי בקטגוריה
בשבילו זה מספיק, אפילו רצה את הגדולים יותר שעליהם הטלתי וטו בשל חשש לפגיעה בשמיעה שלו. האמברטון עם ה100DB זה כבר יותר מדי
יש הרבה היצע היום בתחום היד השניה. מוצרי כניסה חדשים לצערי לא נשמעים מספיק טוב וברב המקרים יש את מחסום האשה שלא מאפשר
להיכנס אפילו לתחום. ברב המקרים מעורבת האויבת מספר אחד של האודיופילים --המעצבת