תוצאות החיפוש


  1. R

    wilson speakers owner-watch this

    וילסון הבן מסתבך לאחר ששלח את אחד מגדולי חסידיו בכדי לתקל את דני חושף הפלופים. אגב יש כבר שלושה סרטוני המשך בתוך שבוע והסוף לא נראה באופק
  2. R

    מבקש המלצה למגבר

    דבר עם שמעון וגש להאזין
  3. R

    מבקש המלצה למגבר

    בוקר טוב. באיזה הרבת' מדובר? אתה לא צריך הגברה מרובת הספק אבל היא צריכה להיות מאוד איכותית
  4. R

    wilson speakers owner-watch this

    אותו הדבר רק עם הוילסון דואט הפעם. פחות תיקונים אמנם
  5. R

    wilson speakers owner-watch this

    הביאו לבחור לבדיקה זוג WATT/PUPPY SYSTEM 8 יש סרטון נוסף ראשוני של כ20 דקות שבו הוא מסביר את הבדיקה ומבצע הינדוס לאחור של הרמקול. מהנתונים שלו עולה שהוופרים בפאפי מחוברים במקביל אבל לא דאגו לשים כאלה עם נתוני התנגדות ראויים של לפחות 12-16 אום בכדי לקבל התנגדות סבירה של שמונה או 4 אום. במקום...
  6. R

    wilson speakers owner-watch this

  7. R

    Pioneer CS-51

    נדירים מאוד
  8. R

    cary audio SLM 100

    הגברה נדירה בארץ
  9. R

    בחירת סטרימר אודיו למערכת סטריאו.

    זה תלוי אם יש לך ממיר חיצוני או שאתה מתכנן בעתיד הקרוב לצרף ממיר. יש לי היכרות עם הWIIM PRO והוא מצוין כסטרימר אך הממיר שלו חלש יחסית וכאן הבלוסאונד טוב יותר אך לא בהרבה. הפער במחיר הוא גדול ולכן אפילו ממיר יד שניה ותיק בעלות נמוכה ייתן לך יתרון על הבלוסאונד בפחות מסכום ההפרש ביניהם. קח בחשבון...
  10. R

    Krell KAV300 for sale

    למכירה (עבור חבר) מגבר משולב איכותי מאוד וגם אמין מאוד שהיה בשימוש מועט עקב ריבוי ציוד . מגבר זה מוזיקלי יותר מהדגמים המשולבים שיצאו אחריו. מכשיר שמעולם לא נפתח ולא תוקן.150W לצד וכולל כניסת באלאנסד איכותי מאוד. https://htmag.co.il/phpbb/viewtopic.php?t=395725 משה 0506575501
  11. R

    איפה הצעירים?

    מתנוש , גם אני סובל היום בדיוק מאותם דברים ,וזוהי אחת הסיבות שאני מדלל ציוד אצלי כרגע
  12. R

    איפה הצעירים?

    קניתי לבני הבכור MARSHAL EMBERTON והוא מבסוט עד הגג. אגב איכות די משביעת רצון בהשוואה למוגברים אחרים ששמעתי בקטגוריה בשבילו זה מספיק, אפילו רצה את הגדולים יותר שעליהם הטלתי וטו בשל חשש לפגיעה בשמיעה שלו. האמברטון עם ה100DB זה כבר יותר מדי
  13. R

    איפה הצעירים?

    יש הרבה היצע היום בתחום היד השניה. מוצרי כניסה חדשים לצערי לא נשמעים מספיק טוב וברב המקרים יש את מחסום האשה שלא מאפשר להיכנס אפילו לתחום. ברב המקרים מעורבת האויבת מספר אחד של האודיופילים --המעצבת
  14. R

    Pioneer CS-51

    למכירה למבינים בלבד PIONEER CS-51 במצב מצויין- גריל מתכת ודרייברים עם מגנט אלניקו לברר לפני שמתקשרים-לא לקשקשנים ולמחפשי מציאות בזול-רק הדרייברים נמכרים במעל 1000$ ביפן. ללא החלפות רונן 052-8289210 https://htmag.co.il/phpbb/viewtopic.php?t=395039

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור