אכן גיא. אבל לפי סרטוני ההמשך והעליהום ברשת נראה שהפעם משהו קרה.
רן, התנגדות של 2.6 אום בתחום התחתון הוא תוצאה של בחירת דרייברים בעלי עכבה לא נכונה. כלומר חיברו במקביל זוג וופרים של 4 אום שנופלים קצת פחות משני אום ורק העכבה של האינדקטור הטורי מעלים את הנתון ל2.6! -זה לא תיכנון נכון!!! לגבי איכות...