עמיר, למה אתה מתרגש, לא מדובר כאן ב"אותו טרול" אלא באחד מכתבי הבית שמנסה להפיח מעט חיים בפורום במעטה של טרול שיוציא את כולם קצת משלוותם. שים לב לנושאים ולאופן הכתיבה. לא נורא מדי פעם לחזור לנושא שדשו בו לא מעט משום שישנם גם קוראים חדשים שלא היו חשופים להכל