ערן, יכלו להסתפק ב2500. אם התיבה+דרייבר זה 300 פאונד-מדובר בעסק משפחתי לפי הסרטונים, שיווק ביוטיוב בחינם.
אין כאן הרבה R&D. ב4000 פאונד הוא נראה יקר מדי, בטח כאשר ניתן לרכוש ממדיסאונד זוג במאה דולר +משלוח עם תוכניות לתיבות מהרשת.
הדרייברים של מארק פנלון שהוא אגב חבר של הבעלים הנחמד ומוניטור...