תוצאות החיפוש


  1. ymym

    המקור הוא העיקר, בלעדיו הכל עקר - ועדיף שיהיה אנלוגי

    אין צורך בחמישה - מספיק אחד מצוין. מי שומע 15KHZ מדובר על הטונליות, הפרזנטציה, החיות, האנרגיה, הצליל הפתוח והמשוחרר, ובעיקר השימחה במוזיקה. תאוריה ונתונים יבשים לחוד וחוויה לחוד.
  2. ymym

    התחדשתי ב Micro Seiki RX-5000 Air

    יכול לשתף בתובנות נוספות, את הדברים הבאים שכתבת אפשר לשמוע בהרבה שדרוגים ״רמת השקט וחשיפת פרטים היא next level, עד כמה שזה נשמע כמו קלישאה, אני פתאום שומע דברים בתקליטים שלא שמעתי לפני״ וכאן החלפת לפונו אזוטרי ומוערך מאוד שהחליף אחד שלא קוטל קנים, סליחה אם מנדנד פשוט מעניין איך אתה חווה את...
  3. ymym

    התחדשתי ב Micro Seiki RX-5000 Air

    שומעים שאתה נהנה, איזה כיף לקנות חלומות ולדלג על החיסכון והאכזבה.
  4. ymym

    התחדשתי ב Micro Seiki RX-5000 Air

    קראתי שהפונו החדש הוא 34dB והקודם הוא מעל 50dB ברמת ה - MM יכול לשתף בהתרשמות ולא רק מהגיין. כמעט ואין פונויים מודרניים עם כזה גיין, פונויים שאני אוהב יש להם הגבר דומה ( כמובן עם התאמה להגברה ונצילות רמקולים )
  5. ymym

    התחדשתי ב Micro Seiki RX-5000 Air

    תתחדש, מרשים ומעורר התפעלות. לפי הקצב שלך יש סיכוי שגם ה - Ginga יגיע.
  6. ymym

    נמצא טיונר אנלוגי איכותי מאוד

    כתבה על הטיונר המדובר עם תובנות על טיונרים וסאונד, ובכלל בלוג עם כתבות מעניינות
  7. ymym

    נמצא טיונר אנלוגי איכותי מאוד

    הוזמן, המשלוח דרך Shipito אוסטריה. https://www.ebay.com/itm/397
  8. ymym

    נמצא טיונר אנלוגי איכותי מאוד

    אבקש ללא הפניות, למי שיש מוזמן להציע.
  9. ymym

    נמצא טיונר אנלוגי איכותי מאוד

    ה - Tandberg 3001A שלי שבק, לפני חיפושים בחו״ל עם כל החסרונות והיתרונות, מבקש לקנות טיונר אנלוגי איכותי מאוד, אשמח להצעות. אבקש ללא הפניות, למי שיש מוזמן להציע, לא לסוחרים. יורם 050-6962151
  10. ymym

    מעוניין לדעת מה כמות החברים שמבצעים מדידות בREW כדי להבין אם שווה לי להשקיע בכתיבת פוסטים בנושא.

    מזל שיש לך מיקרופון, ותפסיק בבקשה להתקשר למודעות מכירה משולחן הקבלה במלון אלמא להעביר ת׳זמן
  11. ymym

    מעוניין לדעת מה כמות החברים שמבצעים מדידות בREW כדי להבין אם שווה לי להשקיע בכתיבת פוסטים בנושא.

    כי ברוב החדרים תמיד נשמע לי רמקול ( צד אחד ) חזק מהשני, גם בהקלטות שונות ומקורות שונים זה אותו הצד יתכן שזו בעיית שמיעה שלי אם כי זה אינו תמיד באותו הצד, בחדרים שונים צדדים שונים.
  12. ymym

    מעוניין לדעת מה כמות החברים שמבצעים מדידות בREW כדי להבין אם שווה לי להשקיע בכתיבת פוסטים בנושא.

    ברשותכם שאלה תמימה, כי ברוב החדרים תמיד נשמע לי רמקול ( צד אחד ) חזק מהשני, גם בהקלטות שונות ומקורות שונים זה אותו הצד. יתכן שזו בעיית שמיעה שלי אם כי זה אינו תמיד באותו הצד. במערכת הבדיקות יש גם אחת לבדיקת הנושא הנ״ל?
  13. ymym

    טכנולוגית הפטיפון שלי

    בעיניי זה משונה כמה חוסר סקרנות יש לאודיופילים במקומותינו, גם אם אתם בטוחים שזה שטויות ואין בזה כלום, זה לא מענין? יש כאן גם רמקולים שיגרמו לכם לנוע בחוסר נוחות אודיופילית במושבכם, הרמקולים ימשכו באוזניכם ויגרמו לשכל להכחיש שהמוזיקה שמחה, חיה וטבעית. גם אם זה לא בשבילכם מכל סיבה מציאותית או...
  14. ymym

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    עולה שוב הדיון מקור תחילה או חלק אחר ( בדרך כלל רמקולים ) לדוגמה נחשפתי לרמקולים נפלאים בכל קנה מידה ותמיד שומעים את המקור וזה ההבדל בין מצוין ליוצא דופן בטיבו. אם בממיר החדש הצליל נשמע נכון יותר הרי רק רווח יש כאן, אם במה, שקט, רקע.. הם ההבדלים זה כבר נתון לפאַרלאַנג של המשדרג.
  15. ymym

    וינטג׳ ראשי פטיפון Decca ffss MK2 ,Shure M3D

    למכירה: ראש הסטריאו הראשון של Shure ייצור מאוחר שנות ה - 70, מידע ותשבחות רבות ברשת. במצב מצוין, מחט After Market ( לא ידוע יצרן ) מוצע למכירה מאחר שלא התאפקתי ורכשתי ייצור מוקדם מאוד ומחט מקורית. זיווג מושלם ל - High Mass Tonearm בעיקר ל - Lenco L70 שגם זמין למכירה. מחיר סופי ל - Shure M3D...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור