תוצאות החיפוש


  1. R

    המערכת של אנטון קמינסקי -(סטריאו + קולנוע)

    אחלה מערכת אגב הבנתי שטדי פארדו מציע שירות שדרוג ספק כח ל-Bluesound שווה לך לבדוק
  2. R

    עוד קצת חשמל

    עם איזה מכשירים מודדים רעש על קווי החשמל?
  3. R

    צליל גדול

    אני מדדתי מטר עשרים והנגנית די התעצבנה עלי שבאתי עליה עם סרט מדידה בשעת הנגינה
  4. R

    עלויות DAC וסטרימר

    זה נכון גם ל wifi ? הסטרימר שלי לא מחובר עם כבל אתרנט
  5. R

    עלויות DAC וסטרימר

    נכון וזו הסיבה שפתחתי את השרשור הזה. אני ממש לא מבין למה חומרה של סטרימר מצדיקה תגי מחיר מוגזמים.
  6. R

    עלויות DAC וסטרימר

    צריך גם renderer . דאק בלבד זה לא מספיק
  7. R

    עלויות DAC וסטרימר

    זה העניין - באיזה חומרה יעודית מדובר מלבד הספק ?
  8. R

    עלויות DAC וסטרימר

    אני חושב שנ"ל ניתן לשיפור בעיקר אם מחברים את הסטרימר לספק אכותי או אפילו סוללה נטענת של סלולר. השיומי מקבל מתח 5v בשני אמפר. אני אבדוק בקרוב אם השיפור שמיע.
  9. R

    עלויות DAC וסטרימר

    אבל איך אתה קובע את זה אם לא השוות בין הפיוניר לשיומי באותו אופן? אני לא מנסה לסנגר על השיומי אבל נראה לי שתופתע לטובה אם תחבר אותו למגבר שלך עם כבל usb ותשאיר את ה hdmi לווידאו
  10. R

    עלויות DAC וסטרימר

    אם כך, יתכן והשיומי יכול לתת תוצאה יותר טובה מהפיוניר בהזרמת מוזיקה. אני שואל כי אני מעוניין לקבל נקודת יחוס לגבי הרמה של השיומי. אצלי למשל השוותי מול הסטרימינג של הגל ואין הבדל מוחשי
  11. R

    עלויות DAC וסטרימר

    אשאל בצורה יותר ברורה: האם השוואת בין השיומי לפיוניר באותה צורת חיבור ( אם זה ה- SPDIF או USB. שתי האופציות שהשיומי נותן)
  12. R

    עלויות DAC וסטרימר

    איך השיומי מחובר אצלך? ניסית עם כבל usb?
  13. R

    עלויות DAC וסטרימר

    לא בטוח שיש לו dac ברמה גבוהה (למשל בהשוואה ל teddydac או להגל h90 שברשותי )
  14. R

    עלויות DAC וסטרימר

    אני גם בכיוון הזה. יש את auralic vega אבל לא יודע אם יש יבואן בארץ.
  15. R

    עלויות DAC וסטרימר

    השיומי יודע להוציא אודיו ב usb ולהפתעתי הטובה מוציא ב -44.1 (כלומר ללא upsampling ל 48)
  16. R

    עלויות DAC וסטרימר

    האם יש הצדקה לשדך DAC ברמה גבוהה לסטרימר סטנדרטי או שצריך להשקיע בסטרימר באותה העלות? מה יחס העלויות המומלץ? יש לי mibox של שיומי שמשמש אותי גם למוסיקה וגם לנטפליקס וקודי ואני חושב לחבר לו DAC לינגון איכותי של קבצי flac וטידל
  17. R

    RR-888 Ultra Low-Frequency Pulse Generator

    טרם. אני אזמין בקרוב
  18. R

    RR-888 Ultra Low-Frequency Pulse Generator

    למי שלא רוצה להשקיע יותר מדי במכשיר שיעילותו מוטלת בספק, אפשר לקנות בזול באיביי ולהתאזר בהרבה סבלנות עד שיגיע. https://www.ebay.co.uk/itm/123031071759
  19. R

    המערכת של גיא חורש (סטריאו)

    לגיא פותח השרשור: לא זוכר שראיתי התייחסות בסרטון - האם היו לך בעבר ( או שעדיין יש לך כיום ) בעיות עם החזרים מהקיר האחורי היות והספה שלך צמודה לקיר הנ"ל. במידה והיו איך התגברת? תודה
  20. R

    המערכת של רונן גולן (סטריאו)

    אחלה מערכת אם רק היית יכול להעיף את השידה המסורבלת הזו ולשים את כל הקומפוננטות על סטנד יעודי שהרמקולים יוכלו לנשום....

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור