אני חושב שנ"ל ניתן לשיפור בעיקר אם מחברים את הסטרימר לספק אכותי או אפילו סוללה נטענת של סלולר.
השיומי מקבל מתח 5v בשני אמפר. אני אבדוק בקרוב אם השיפור שמיע.
אבל איך אתה קובע את זה אם לא השוות בין הפיוניר לשיומי באותו אופן?
אני לא מנסה לסנגר על השיומי אבל נראה לי שתופתע לטובה אם תחבר אותו למגבר שלך עם כבל usb ותשאיר את ה hdmi לווידאו
אם כך, יתכן והשיומי יכול לתת תוצאה יותר טובה מהפיוניר בהזרמת מוזיקה. אני שואל כי אני מעוניין לקבל נקודת יחוס לגבי הרמה של השיומי.
אצלי למשל השוותי מול הסטרימינג של הגל ואין הבדל מוחשי
האם יש הצדקה לשדך DAC ברמה גבוהה לסטרימר סטנדרטי או שצריך להשקיע בסטרימר באותה העלות?
מה יחס העלויות המומלץ?
יש לי mibox של שיומי שמשמש אותי גם למוסיקה וגם לנטפליקס וקודי ואני חושב לחבר לו DAC לינגון איכותי של קבצי flac וטידל
לגיא פותח השרשור:
לא זוכר שראיתי התייחסות בסרטון - האם היו לך בעבר ( או שעדיין יש לך כיום ) בעיות עם החזרים מהקיר האחורי היות והספה שלך צמודה לקיר הנ"ל.
במידה והיו איך התגברת?
תודה