תוצאות החיפוש


  1. R

    Switch

    המעבר שלי ל- WIFI היה בעקבות בדיקה שעשיתי מול כבל רשת - המוסיקה דרך הכבל נשמעה לי פחות טוב (נפח, דינמיקה וכו'). כנראה שהסיבה היא שהראוטר שלי (לינקסיס) שממנו רץ הכבל לסטרימר, מחובר לשקע חשמל בחדר המדרגות שכנראה מכניס הרבה רעש פנימה. אם מישהו יתנדב להשאיל לי ספק לינארי 12V 3A, אשמח לשמוע אם משפר...
  2. R

    Switch

    יתכן שזה בגלל שהכבל האיכותי שמחובר לסטרמיר משמש כפילטר? האם ניתן להשיג אותה השפעה עם פילטר לסינון רעשים שאני שם בין הכבל לסטרמיר? ולמה באמת אם אין את הבעיות האלה ב- WIFI אז עדיין כבל עדיף?
  3. R

    Switch

    מישהו עשה השוואה בין איכות הסאונד דרך כבל מול WIFI ? מה מומלץ?
  4. R

    אוזניות Grado RS2X

    חצי ממחיר חדש
  5. R

    אוזניות Grado RS2X

    כחדשות. לא היו בשימוש ללא אריזה מקורית נמצא בכפר סבא
  6. R

    איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.

    יתכן ש- DAC משולב עם פרה ברמה גבוהה יתן את הקפיצה הגבוהה ביותר
  7. R

    ---

    ----
  8. R

    Roon neuclous

    Raspberry עם volumio ייתן אותה תוצאה בפחות כסף
  9. R

    צוות האתר מרכין ראש. חברינו היקר פיני הלך לעולמו

    עצוב תכננתי לקפוץ אליו לשמוע את המערכת שלו. כנראה שזה לא יקרה לעולם....
  10. R

    מגבר משולב Pathos InPoL2 MKII במבחן

    האם הסאונד של פאתוס דומה לזה של יוניסון? ישנן דעות חלוקות לגבי האחרון בכל מה שנוגע לקולורציה של צליל.
  11. R

    בדיקת רזולוציה

    אשמח לקבל רשימת טראקים בטידל באמצעותם ניתן לבחון רזולוציה של מערכת ברמת היי-אנד. מעוניין לבצע בדיקת של רוזולוציה בלבד בשלב זה. תודה
  12. R

    פלטת עץ אלון מבוקע מתחת למגבר

    מה דעתכם? האם מניסיון אישי זה תורם לסאונד?
  13. R

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    הפוסט הזה מוכיח שאכן אודיופיליה זה דבר סובייקטיבי למהדרין וכל הויכוחים פה בפורום על מהות הצליל ומה זה מערכת טובה זה חרטא ובזבוז אנרגיה. לכו לשמוע מוסיקה!
  14. R

    מחפש מפצל 6 כניסות אמריקאיות

    תקציב 500 שח פניות לפרטי תודה
  15. R

    "דרך האבנים הצהובות" - התחדשתי.

    במערכות ברמה ממש גבוהה ניתן לשמוע את המשולש ב 2:44
  16. R

    למה לא כל האלבומים הם אודיופילים?

    שואל די בתמימות.. מה בעצם נדרש כדי שהאלבום יהיה אודיופילי? קרי, עם טווח דינמי רחב וללא קומפרסיה. האם זה טיב הציוד? ואם הציוד הנדרש לא יקר באופן יחסי, למה רובם של האלבומים שיוצאים לשוק בין אם בסטרימינג, CD או תקליטים, לא אודיפילי בעצם?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור