יש לי ספק לינארי שנקרא Shanti בזמנו קניתי אותו לרספברי שלי (מריץ volumio ממש מרוצה מהתוכנה הזו) לאחר פרק זמן שדרגתי לספק של טדי (שיפור שמיע)
כעת ה Shanti מזין את ה mibox שלי (משמש ל Netflix וקודי) וכעת נראה לי שאנצל אותו גם לטובת הסוויץ שתומך במתח של 5v 1a.
חשבתי לרכוש את זה של TPLINK...