שלום רויטל,
התחלתי לקרוא את השרשור והתעייפתי - כולם אותו הדבר: רמקולים קדימה - רמקולים אחורה, toe in - toe out,לסובב שידה וכו'. כן, כל זה חשוב מאד- במערכת מטופחת ומתואמת, לא בשלב בניית המערכת בו את נמצאת. ואף אחד לא אמר לך (או שפספסתי?) להעיף את המאוורר ש"יקבור" תלת מימד אפילו במערכת מפוארת...