נכון.
גם נכון. יש כאלה מכשירים (לאשתי יש מכשיר טופ שוויצרי שמכיילים אותו במכון לפי השמיעה בטווח רחב של התדירויות). ליוויתי את אישתי בכל התהליך, ושאלתי את קלינאית התקשורת האם המכשיר מחזיר את ההוויה של שמיעת מוסיקה (לא שאשתי צריכה את זה :)). הקלינאית ענתה בשלילה.
הלוואי... בממוצע, בגיל ה-60...