תוצאות החיפוש


  1. T

    התחדשתי ברמקולים חדשים

    תתחדש ותהנה
  2. T

    תערוכת HIGH END 2023, שמתקיימת במרכז האירועים MOC במינכן, גרמניה, בין ה-18 ל-21 במאי.

    קורא את ההנתגחות כאן, מודה שקצת ברפרוף, כי זה חורג מתחום האודיו ועובר לתחום אישי:) אתן את זוית המבט האישית שלי. ראשית, תערוכה ראשונה שאני מבקר. נתחיל מהסוף, נהנתי מאד, התרשמתי מאד. אני מבין שלא כל החדרים היו ערוכים אקוסטית בצורה הטובה ביותר ואולי עוד מגבלות אחרות. בכל זאת, היו כמה חדרים שממש...
  3. T

    תערוכת HIGH END 2023, שמתקיימת במרכז האירועים MOC במינכן, גרמניה, בין ה-18 ל-21 במאי.

    אני לגמרי מסכים. אחד החדרים הטובים בתערוכה. בכניסה לחדר הוצגו פיזית הרפרנס קומפקט. לצערי הם לא חיברו אותם.. ועברתי שם כמה פעמים. העדיפו כנראה להתמקד ברמקול החדש.
  4. T

    תערוכת HIGH END 2023, שמתקיימת במרכז האירועים MOC במינכן, גרמניה, בין ה-18 ל-21 במאי.

    לגרשמן היה חדר באולם למטה, חדר קטן וצנוע. הבעלים נכחו במקום. הדגימו רמקול מדפי חדש שנשמע מצויין. הדגימו גם את הרמקול הרצפתי שלהם (לא זוכר איך נקרא הדגם). רמקול עם תיבה אטומה. נשמע פשוט טוב. שמעתי אותו גם בארץ. אהבתי מאד.
  5. T

    מצמצם ציוד- פאור, רמקולים, סידי דאק

    מצמצם ציוד שלא בשימוש, במצב מעולה הכל. אשלח תמונות בוואטסאפ למי שמעוניין. מוזמנים להציע מחירים הוגנים, נתקדם משם. פאור סימאודיו כסוף 330A, סידי דאק שחור סימאודיו 260D רמקולים סונוס פאבר קונצ׳רטינו שחור פיאנו כבלים VDH רבולושיין אורך 2.5 מ׳ לצד. בהודעה פרטית, תמיר.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור