תוצאות החיפוש


  1. M

    focal diablo utopia iii plus 2 s\w or focal scala utopia

    דווקא בגלל שזה ממוקם בחדר ולא בסלון פתוח, עדיף רמקול מדפי עם סאב\ים מאשר רצפתי. אפשר להגיע לתוצאה טובה\נכונה יותר, נפח וגודל יהיה לך כמה שתרצה וגם תוכל לשחק עם זה.
  2. M

    נגן הרשת החדש MBL C41

    יפיוף רציני.
  3. M

    focal diablo utopia iii plus 2 s\w or focal scala utopia

    REL לא כדאי לקנות בגלל נושא האמינות.
  4. M

    האם טוויקים, תוספות, שידרוגים בציוד קיים סיפקו פעם מישהו ומנעו החלפת ציוד

    ברגע שזה נכנס לראש זה בלתי נמנע עדיף מהתחלה להרוג את זה וזהו.
  5. M

    focal diablo utopia iii plus 2 s\w or focal scala utopia

    זוג סקלות לא מבטל את הצורך. ש תצליח.
  6. M

    focal diablo utopia iii plus 2 s\w or focal scala utopia

    קרוס חיצוני מבורך, מיקום זה עניין של אקוסטיקה בתלות בגודל החדר, והעדפה אישית. את הסאב\ים אתה יכול להתחבר בפיצול או על RPE OUT בפרה או במגבר אם יש לך זוג פנוי\או זוג נוסף XLR פנוי. צריך כבל דיגיטאלי מסוכך ומפצל או קופסת פיצול תלוי בך. אני בכלל חושב שסאב\ים פאסיביים בשליטה עם קרוס חיצוני ומגבר...
  7. M

    focal diablo utopia iii plus 2 s\w or focal scala utopia

    פה הטעות שלך בדיוק, פה אתה צובר תובנות, שלאחרת לא תדע ותלך לפי מחיר\ביקורות\מה שאנשים אומרים לך ומספרים לך כי.... בדרך כלל זה המרדף אחרי התג מחיר בכל אופן, תבנה לך את התובנות שלך לעצמך רק כך תדע\תגלה את האמת, שלך, בתחום הזה. תצליח.
  8. M

    focal diablo utopia iii plus 2 s\w or focal scala utopia

    אתה מדבר פה על חתיכת השקעה, אני חושב שאין פה שאלה בכלל, אבל ... תביא סאב פשוט זמני לנסיון (יד2 תשקיע 5K מכסימום תעיף בלוחות אח"כ הפסדת 1K במקרה הפחות טוב) תחבר תחיה איתו שבוע שבועיים תחוש את ההשפעה והפוטנציאל, ומשם תחליט\משם תתקדם, לפי דעתי אין דרך חזרה. תצליח.
  9. M

    כבלים הכבלים הכי טובים בעולם , תוצרת שניצל

    לעלות אין משמעות מה זה משנה אם עולה שקל1 או 10 אל"ש, מעניין איך זה נשמע לא כמה זה עולה.
  10. M

    מתלבט אם לרכוש מערכת סטריאו או מערכת בחלקים

    היי, רמקולים יש לי כמה זוגות פנויים (חדשים\כ-חדשים) כבלים גם אני יכול לסגור לך פינה. אם רק חדש סגור בלי "להתעסק", אני יכול להפנות אותך לחבר\חנות ותזמין ממנו הכל תקבל עד לבית בתנאים הכי טובים שתמצא. תצליח.
  11. M

    כבלים הכבלים הכי טובים בעולם , תוצרת שניצל

    נראה מטורף תהנה הכי כיף DIY.
  12. M

    סדרה חדשה מבית מטרונום METRONOME DS Series

    בחרו בעיצוב מעניין ...
  13. M

    תוספת הורן קטן

    נראה מעולה ! ברמקול אולדסקול אני לא מחפש או שואף שיהיה פוקוס דיוק וכו. אגב לא בטוח שכל השיפורים שהכנסת מבחינת צליל מהווים שיפור יכול להיות גם רק תוספת, זה דיי מתעתע כי בשלב כלשהו נהיה משעמם ואז מוסיפים ומוסיפים ומשנים דברים כשלמעשה, המקורי הפשוט בלי כלום צליל נטו נשמע טוב יותר. תהנה.
  14. M

    רשימת בדיקות וסימנים שהמגבר שלך "זקן"

    זה הכל בראש, ברגע שזה מתחיל עדיף למכור ולקנות משהו אחר. אפשר להחליף בלי סיבה\לחדש לפעמים אבל לפתוח ולהתעסק, זה רק לחזקים אחרת זה תמיד יציק.
  15. M

    Antipodes Oladra – מקור דיגיטלי שמרגיש כמו מוזיקה אמיתית

    וואו פגז תתחדש נראה מדהים, כבל AES EBU עדיף ברור. נראה סוףף.
  16. M

    התחדשתי, ברמקולים מוניטורים של הארבת' (Harbeth M40.5 XD2)

    הנאה מובטחת. רמקולים סוף +++ פשוט\אולדקסקול\לא ברייק ולא נעליים\סאונד לפנים תתחדש ותהנה.
  17. M

    לצאת מהקופסה - הריבון של בנצי

    זה קיר של ריבונים, מדהים !!! גז ווקאל אוכל הכל בשאר הסגנונות ובווליומים גבוהים זה כבר סיפור אחר. עדינים מאוד, תמיד זה נחנק בגבוה, אפילו מפחיד לפתוח איתם שלא יישרפו. בכלל בודדים הרמקולים שהם ALL AROUND אמיתי...ועם ריבון.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור