למה להסתלבט בא לך להיות פראייר שלם תאמין לבולשיט שמוכרים לך .
יצרה מזו גם עניין הדאקים זה בולשיט שמעתי כמה ואין הצדקה להשקיע על דאק יקר גם הchord לא היה נשמע יותר טוב מהארקם ואם בא לכם להגיד יותר צםורט ארוורירי תפוזי תאמין ,בסהכ זה ציפ זול שחברות עשו מיזה כאילו סטארטפ אין שום הבדלים ההבדל...