אני חייב לומר שקראתי את כל הפוסטים וגם את התגובות של מתנוש (אגב מתנוש הפוסל במומו במומו פוסל), לא משנה יותר מה אמרתי אם לא היה צדק במה שאמרתי לטעמך לא היה נפתח פה דיון מעמיק שגם אני למדתי משהו למשל שכרום קאסט אודיו שיש לי גם וגם כרום קאסט רגיל יכול לשמש כסטרימר טוב (אגב באחת התגובות פה משהו ציין...