תגיד, אתה רציני??
כלומר, אם אני מבין נכון, אתה הולך אליו הביתה, בלי לומר לו שאתה זה אתה. שתי ישויות נפרדות.
בעורמה אתה מגיע לבית של בנאדם, שלפני הביקור, ולאחריו אתה מתנצח איתו על גבי הפורום, וכל זאת בדמות של מישהו אחר. ולא נענה להפצרות ושאלות חוזרות ונשנות בדבר מי אתה ומה יש לך, כאשר לפני דקה...