תוצאות החיפוש


  1. B

    אצל אריק עם חצי המיליון ₪ השני

    רשמת משהו מאד לא ברור, שאלתי שאלה ובמקום לענות עליה רשמת דברים לא קשורים ולא ברורים. אז מתוך התחשבות במצבך אניח לך. לדעתי מיצינו, נראה לי שכולם הבינו את הנקודה.
  2. B

    אצל אריק עם חצי המיליון ₪ השני

    אתה יודע מה ההבדל בין דיפ לפיק?
  3. B

    אצל אריק עם חצי המיליון ₪ השני

    אתה זה שהעלית את המושג הזה! גם לזה אתה לא מודע? יש לי הרושם שבכוונה הסטת את הדיון ל- RC על מנת שיהיה לך נתיב מילוט… כי תשובות למה ששואלים, אין לך.
  4. B

    אצל אריק עם חצי המיליון ₪ השני

    ה DEQX שלך זה תכלס אקולייזר הכי בסיסי שיש, בן 20 שנה ויותר. לא הייתי קורא לזה RC ולא הייתי מפעיל אותו בכלל. זה כמו לנהל דיון על סמארטפונים ופתאום מישהו עם מוטורולה סטארטק קופץ. אני מבין שכאשר שואלים אותך שאלות לגיטימיות על מנת להבין את כוונתך, זה נקרא וויכוח. או שככה אתה בורח מהתמודדות...
  5. B

    אצל אריק עם חצי המיליון ₪ השני

    ההערות שלך לגבי העלמות של רמקולים היא מאוד כוללנית ולא חד ערכית. בכלל, כל נושא הקשור להעלמות של רמקול בחלל, הוא נושא מורכב הכולל מספר תחומים בינהם אקוסטיקה, פיזור הצליל על ידי הרמקול הספציפי, מאפיינים של הרמקול בכל הקשור לתיבה שלו, החזרים שונים של החדר והעמדתו של הרמקול בחלל. ברגע שהמאזין...
  6. B

    אצל אריק עם חצי המיליון ₪ השני

    כן. אתה באמת לא יכול ללמד אותי. כי אתה עצמך לא יודע. ממליץ לך לא לסקור מערכות של חברים שלך כי אתה לא יכול להיות אמיתי כלפיהן.
  7. B

    אצל אריק עם חצי המיליון ₪ השני

    תודה אני לא מבין מה זה עובי בצלילים. ואיך שומעים הרצים. לגבי הגלים העומדים, ה-50-70 הרץ שאמרת, זה ככה מהנסיון, ללא מדידה, נכון? מעניין. ובכל זאת, לא הסברת איך ניתן לומר בו זמנית שיש בעיה בבאס שיוצרת גלים עומדים ושזה מאוזן. זה אוקסימורון. ואיך רמקול עם גלים עומדים נעלם בחלל… פרסמת כתבה באתר...
  8. B

    אצל אריק עם חצי המיליון ₪ השני

    אני לא ממש מבין לאיזה פירוט אתה מצפה. ציינת שיש בעיה של באס באזור 50-70 הרץ. אגב, איך הגעת דווקא למספרים הללו? ככל ויש בעיה כזאת שאתה שומע, אז איך אפשר לציין בו זמנית שהסאונד מאוזן? באס זה חלק מהתדרים ואם יש בעיה בבאס, אי אפשר מן הסתם להעלים רמקולים מהחלל. אז… פרט, נמק והסבר.
  9. B

    אצל אריק עם חצי המיליון ₪ השני

    דבר אחד לא ברור לי... איך מצד אחד יש גם גלים עומדים ומצד שני סאונד מאוזן ורמקולים נעלמים?
  10. B

    אספרסו מוזיקה ושרת

    אני חושב שכצעד ראשון, צריך להוציא מפה את משה פעמונים קפיצים... הוא מחרחר רע, הוא שולח אנשים לבתים על מנת שתהיה לו תחמושת. פשוט אדם משועמם. במה הוא תורם פה? אין לי מושג, אולי תרם בעבר הרחוק, זה כבר לא רלוונטי... #משה הביתה
  11. B

    אספרסו מוזיקה ושרת

    לא בא לי שתדע מה יש לי בבית, ולספר לך למה. קיצר, להתקדם.
  12. B

    אספרסו מוזיקה ושרת

    איפה היה בצבא, שמות הילדים, ההורים, גם צריך? מה לגבי מאכל אהוב? נסחפתם, הלו... מקרה הזוי של עולב, לא צריך עכשיו להפוך סדרי עולם.
  13. B

    אספרסו מוזיקה ושרת

    תגיד, אתה רציני?? כלומר, אם אני מבין נכון, אתה הולך אליו הביתה, בלי לומר לו שאתה זה אתה. שתי ישויות נפרדות. בעורמה אתה מגיע לבית של בנאדם, שלפני הביקור, ולאחריו אתה מתנצח איתו על גבי הפורום, וכל זאת בדמות של מישהו אחר. ולא נענה להפצרות ושאלות חוזרות ונשנות בדבר מי אתה ומה יש לך, כאשר לפני דקה...
  14. B

    אספרסו מוזיקה ושרת

    השרשור התנהל עד עכשיו ברובו בצורה מקצועית ומועילה להרבה אנשים, אז מה אתה באת עכשיו שוב להרוס עם משפטים ילדותיים ותובנות של חצי שקל. כל פעם אתה צץ ככה פתאום ומחרב. כנס לחדר ותמשש פעמון, עזוב אותנו מתובנותיך.
  15. B

    אספרסו מוזיקה ושרת

    ברוב המוחלט של המקרים, זה לא יסתיים "בקצת אקוסטיקה פאסיבית"... היא יכולה לשפר מעט. זהו. גם בלי להיות אצלך, אני משוכנע שעוד אקוסטיקה פאסיבית הייתה משפרת לך עוד, לעומת 2 הפאנלים שהוספת. עוד ספיגה, פיזור... ו/או RC...
  16. B

    Zellaton Klassic Stage - רשמים מביקור לֵילֵי

    אין אצלי שום בעיה, פשוט הנסיון להוסיף ״תוכן״ ובעיקר כזה שהוא א-לה פילוסופי פשוט מיותר ולא תורם כלום. ולא רק אתה עושה זאת, אגב. בשביל להרגיע, כן. יש חלופות. בהצלחה.
  17. B

    Zellaton Klassic Stage - רשמים מביקור לֵילֵי

    אז נגיד שכן או נגיד שלא. איך זה מקדם אותך?
  18. B

    Zellaton Klassic Stage - רשמים מביקור לֵילֵי

    מה תורמת לקהילה תגובה כזו מלבד המשך הפגנת חמיצות ידועה? נדמה לי שאפשר לסמוך על אחד שיש לו את הממון לרמקול זה ושכמותו, שידע להגיע עם היבואן להסכמה בגין תשלום עבור צבע. אפשר להישאר רגועים.
  19. B

    Zellaton Klassic Stage - רשמים מביקור לֵילֵי

    איזו שאלה מיותרת, ומה הרציונל בה? בבחינת, ״כמה עולה אוטו״?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור