מצטרף לברכות, לאחר מספר ביקורים לא מועטים אצל רן, וכמי שזכה לחוות את הליך השדרוג (החל מרמקולים, כבלי חשמל, הגברה ..) אין ספק שהליך השדרוג בא לידי ביטוי בכל האספקטים.
וגולת הכותרת (לפחות לטעמי), זה במה פסיכית, תלת מימדיות ויכולת שילוב הסאב וופר לקבלת פרזנטציה מיטבית.
ולך מתנוש... נשארת חנטריש...