תוצאות החיפוש


  1. D

    קלאס D או לא קלאס D...

    גם מאמין וגם שילמתי. עבור כבלים כמובן, לקוראת בקפה אני לא נכנס
  2. D

    קלאס D או לא קלאס D...

    t אינטרקונקטים עובדים רק אצל מי שגם מאמין וגם משלם, כל קוראת בקפה תגיד לך את זה:)
  3. D

    חיבור פטיפון לרסיבר קולנוע ביתי

    מי שתרגם את החוברת של ה SAFA. יכול לללכת הביתה. לא ברור בכלל 1 יש מתג פונו / ליין מאחורי הפטיפון. שחק איתו זה מפעיל ומנתק את מגבר הפטיפון הפנימי 2 נסה לההאריק את הפטיפון 3 בנוסף יש גם ווליום על הפטיפון, אז תבדוק שהוא לא על מינימום. ומצד שני לא על מכסימום (מצב שיכול לגרום למגבר הפנימי קצת להרעיש)
  4. D

    קלאס D או לא קלאס D...

    In a nutshell, PWM is a way of digitally encoding analog signal levels. Through the use of high-resolution counters, the duty cycle of a square wave is modulated to encode a specific analog signal level.
  5. D

    קלאס D או לא קלאס D...

    PWM היא אכן שיטת איפנון אבל היא מימוש דיגיטלי. יש תדר "נידנוד" קבוע שנכבה ונדלק SWITCHING והוא מרכיב את האות
  6. D

    קלאס D או לא קלאס D...

    כמו שרשמתי גם CD ממיר ובטח מחוץ לתדר השמע האנושי, ועדיין זה עובד וטוב מאד (PDM), is a method of reducing, זה וויקיפדיה, כלומר מימוש. MP3 הוא קידוד הוא פורמט דאקים חדשים עובדים ב 384K הרץ, PWM ב 400 או 300k, כמעט אותו דבר הווליום לא כמעט אנאלוגי כמו שאתה רושם את זה. יש נגדים יש בקרה יש מגברי...
  7. D

    קלאס D או לא קלאס D...

    למגברים עליהם קראתי יש יותר כניסות דיגיטליות ומיעוט אנלוגיות. PWM הוא לא פורמט הוא מימוש. והוא כמובן דיגיטלי פילטר תלול יש גם לרמקולים קרמיים שאנשים מגדירים אותם כמדויקים מאד CD לדוגמא כן ממיר דיגיטלי לאנאלוגי, האם אתה נגד איכות התוצאה בגלל ההמרה? הרבה מגברים אנלוגיים משתמשים היום בצורה כזו או...
  8. D

    קלאס D או לא קלאס D...

    עוד חיסרון, כמו במסך טלוויזיה לרוב יש ספק ממותג שהוא יותר רגיש לספייקים מרשת נחשמל המגברים באמת יותר זולים?
  9. D

    רמקולים בעיה רעשי רקע אחרי רב נסיונות לא מצליח לפתור

    1 הייתי מנתק את כל כניסות (HDMI ורשת) ובודק רדיו FM או כניסה אנלוגית (RCA) בלבד אם הפסיק - לאתר מקור או כבל לקוי 2 עדיין מרעיש - מחליף רמקול קדמי עם אחורי, אם הפסיק - הקדמיים לקויים 3 עדיין מרעיש - רסיבר תקול
  10. D

    התלבטות בין Audio Technica LP7 או Technics 1500C

    תתחדש לנו יש דואר ישראל
  11. D

    מגבר,pure class a...

    הוא גם לא שיקר זה רשום, והמצב הנמוך הוא ה IDLE של המגבר הדוגמא של ארז וחני מראה הגברה בסטנד ביי וטרנזיסטורים משודכים באופן מינימלי לא חשוב סיימנו
  12. D

    מגבר,pure class a...

    אני ביקשתי הוכחה למצב פעולה שבו המגבר מנמיך את ה BIAS מתחת למצב עבודה רגיל ונמצא בסטנד ביי ארז וחני מצאו ב THETA תשובה עברה תיקון
  13. D

    מגבר,pure class a...

    זה מה שאמרתי - סטנד ביי זה הכיבוי המלא כן רשום שהמגבר מנטר את האות הנכנס ומשתמש במינימום קלאס A שהוא יכול כדי להגביר את האות הספציפי זה מתוך חוברת קונסטליישן 11. Mute switch This switch puts the amplifier into mute mode. In this mode, the amplifier is fully powered up, but the sound is muted...
  14. D

    מגבר,pure class a...

    בשפה פשוטה - אני לא רואה מנגנון שמפחית צריכת חשמל אבל משאיר את הטרנזיסטורים של המבוא או ההספק בפעולה להבנתי סטנד ביי תמיד מנתק אותם טוטאלית
  15. D

    מגבר,pure class a...

    גם על AVM SA8,2 אני לא רואה כזה דבר רעש קליק זה שנאי של סטנד ביי משדך את השנאי הראשי אני לא רוצה להרוס שרשור.אז אני עוזב את זה. אם למישהו יש הוכחה כתובה אני אשמח
  16. D

    רמקולים בעיה רעשי רקע אחרי רב נסיונות לא מצליח לפתור

    עוד לא הבנתי את הבעיה, תסביר שוב, איזה רמקולים מרעישים? איזה מכשיר מחובר? בלוריי. ממיר כבלים
  17. D

    רמקולים בעיה רעשי רקע אחרי רב נסיונות לא מצליח לפתור

    השאלה שלך אולי לא הייתה ברורה כשרשמת רעשי רקע הבנתי צלילי surround אז מה המצב בעצם: כולם תקינים חוץ מקדמיים?
  18. D

    מגבר,pure class a...

    YB 7 ,תודה, אבל מה שרשום הוא רק על מעברים בין A ל AB בזמן עבודה, ועל הגנות חום שום מילה על מצבי standby שונים ייתכן שבציוד מנורות יש מנגנון כזה, בטרנזיסטורי לא נראה לי
  19. D

    מגבר,pure class a...

    מצטער, לא מוצא ב KRELL תיעוד על זה, מצאתי רק אפשרות טיימר שתעביר לסטנד ביי מלא
  20. D

    מגבר,pure class a...

    יש לך דוגמא? ממה שאני יודע אין זרם בטרנזיסטורים לדוגמא. אולי בשנאי הראשי ה stand by הוא כדי שהמכשיר ידלק ע"י אינפרה רד או סיגנל מכבל טריגר לעומת מחשבים שם מדובר על מצב שינה פשוט עבור נוחות שימוש.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור