נתחיל בזה שאין לאונקיו דגם שנקרא 250. אז תרשום מה באמת רכשת
רכשת בארץ? אם כן קפוץ לחנות, במקרה שלקוי יחליפו לך. במקרה שהפעלת לא נכון ילמדו אותך
בגלל שרסיבר הכי מאפן ינגן יותר טוב ממה שאתה רושם
הכבלים לרמקול תקינים?
שים אנטנה ובדוק רדיו
או חבר מקור שמע (אולי פאלאפון בעזרת כבל 3,5 - RCA)
אם ישמע...