תוצאות החיפוש


  1. D

    ההסבר לשדרגת?

    מתוך כתבה ב ynet על מחקר בקופים (בדימיון לבני אנוש) https://www.ynet.co.il/environment-science/article/I8E2UKQ59 ללא כוונת זילזול כמובן "מחקרים רבים הראו שאחרי שהשקענו זמן, כסף או משאבים אחרים בפעילות מסוימת, והיא לא הובילה לתוצאה הרצויה, אנחנו נוטים להשקיע עוד משאבים - במקרה הזה, עוד זמן -...
  2. D

    פסים על מסך הטלויזיה

    לא ובטח שלא אם אין לה 4K
  3. D

    פסים על מסך הטלויזיה

    לדעתי זאת האלקטרוניקה שהתקלקלה ולא המסך עצמו אם המכשיר יקר הייתי שוקל תיקון
  4. D

    חזרתי לווניל

    נשמע ששווה לוותר על ספורט ופשוט לרכוש פטיפון
  5. D

    Oled מאוכזב מהאיכות - איך למקסם איכות ?

    שוב אני שואל, למה חיסכון באנרגיה קשור?
  6. D

    ידעתי, פשוט ידעתי ..

    תהנה מומלץ להקשיב למי שעוזרים לך, כבר בתאריך 29/10/20 רשמתי תבדוק כבל רמקול אחר (ללא שום סקפטיות) הבדיקה הזו כל כך פשוטה שפשוט חבל שבזבזת חודשיים. לבדיקה הזאת אפילו כבל חשמל בתור כבל רמקול היה מוכיח את הבעיה סתם תקופת עצבים לך ולאחרים
  7. D

    תמונות הפסיקו להיות ברורות

    הגלגלת פוקוס בעינית לא מכוונת?
  8. D

    מעבר דירה עם טלוויזיית OLEG LG CX

    מובילים זה עם מוזר ארזתי את המסך שלי בקרטון לא מקורי, אבל ארזתי באמת טוב, ניסרתי קלקרים לגודל הרצוי, בפיליפס כל הגב מלא לדים עדינים, כמובן צמוד למסך שמתי את השקית רכה המקורית כדי לשמור נקי ונגד שריטות הגיעו המובילים אמרו שבתוך שמיכה עבה (אולי צמר) הכי טוב. מה שאני אומר: סמוך על עצמך או תזמין...
  9. D

    כבל תקוע

    אני מניח שהיית מזהה כבל עם נעילה סיבובית הייתי דוחף סכין רחב ליד המכשיר
  10. D

    שיפור שמע במערכת

    אם אתה מחובר למחשב בכבל אנאלוגי (3.5 ל 2 rca) זאת יכולה להיות חלק מהבעיה תנסה לחבר עם HDMI
  11. D

    התפתחות מעניינת..

    את זה רשמתי לך לפני כמעט חודש "אם יש לך, תנסה כבל רמקול אחר. לא משנה הרמה שלו ואפילו לערוץ אחד רק לבדיקה" אבל אתה בשלך בנוסף ממליץ ללכת לחנויות שבהן רכשת לפני שתגמר האחריות. לפי ההתנהלות עד עכשיו, זה עוד יכול לקרות
  12. D

    להגיד תודה

    תתחדשי איזה מפצל?
  13. D

    Rack אודיופילי מעוצב

    מהכבוד השולחן מסתובב במקום הצלחת
  14. D

    המלצה לטלויזיה חכמה 4K אינצ' 65-75 עד 4.5K

    עבור מרחק של 2 מטר הייתי רוכש 55. ובכל מקרה בטח לא 75
  15. D

    LCD תקלה בסמסונג

    אין לי תשובה אבל מכיר עוד מסך 6400 ( 50 אינץ נדמה לי) עם אותה בעיה. זה כנראה לא בגלל חוסר מזל
  16. D

    אודיאופליה למתחילים - שאלות על מערכת דו ערוצית בתקציב סטודנטיאלי

    אני חושב שאתה מפספס לרסיברים שלך אין אלחוטי, אז דאק אלחוטי לא פתרון אני התכוונתי שמחשב יחובר לרסיבר ב hdmi ממש לא מסכים אני חושב שמגבר + רמקולים חדשים ב 5000 בהחלט עושים מוזיקה נכון יש לו כרגע רסיבר בינוני מינוס. אני הייתי רוכש מדפיים טובים ומגבר בהמשך לא מכיר כאן יותר מדי חברה שרכשו את כל...
  17. D

    עזרה קטנה

    תחבר למסך אוזניות בשביל בדיקה (ולא כאלו של סמארטפון. הפלאג שונה) ובדוק שוב 3.5 - 3.5, חס וחלילה אולי נשרפה היציאה
  18. D

    עזרה קטנה

    הכבל כמובן תקין תבדוק בטלוויזיה הגדרה לגבי יציאת אוזניות, לפעמים נקרא רמקולים חיצוניים וגם עוצמת ווליום של היציאה הזאת מוזר אבל כנראה יש הבדל בין כניסת 3.5 ל rca, איזה מגבר?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור