תוצאות החיפוש


  1. D

    איזה רמקול מדפי תמליצו?

    הייתי חייב לראות באתר מה זה לגבי המדפי W5, אז יפים הם לא (לדעתי) אבל מה שמעניין, החליפו את הגומיות שמתחת לרמקול בקפיצים,
  2. D

    המלצה לכבל כח וראש MC

    יש פה הסבר שלם. שאומר שאין מתכנן / מהנדס שמבין משהו. לגבי טונאליות - אני בטוח שלא צריך להסביר לך שזה בכוונה תחילה
  3. D

    מפצל חשמל (שוקולד?)

    או שאני לא קולט אותך או הפוך אני רק שואל מה השיפור שהרגשת? זה שמצד אחד רשמת מעולה, ומצד שני רשמת שבאתר פורוטק יש משפטים שאין להם משמעות
  4. D

    מפצל חשמל (שוקולד?)

    נו באמת? מה השתנה בן הפורוטק. ל"כולה מפצל" פלסטיק רגיל שנמכר בחנויות
  5. D

    מפצל חשמל (שוקולד?)

    אתה מכיר את המוצר משימוש עצמי? מה יש לך לספר מלבד מעולה? אני מתעניין בפורוטק או אוידה. וכמובן אשמח לשמוע אם מישהו השווה בינהם (שוקו כמובן, ונחושת או זהב).
  6. D

    הצלחה אמיתית נשענת על 99% מזל ועוד 1% של מזל

    תתחדש ותהנה מסתבר שלמרות הסיפורים על ההתקדמות בפיתוח רמקולים, סדרה גבוהה ב 2 רמות עדיפה בהרבה גם 20 שנים אחרי מעניין מה קרה ב 20 שנים באגף ההגברה והדיגיטלי
  7. D

    שאלה על כבל חשמל

    שאלה טובה, תרשה לי להוסיף עוד: האם ההשפעה פחותה במערכות עם RC? ואם כן באילו רכיבים?
  8. D

    שאלה על כבל חשמל

    איך הגעת לזה? הרי הבוחן תמיד משווה לאותה סביבת מחיר ותסביר בבקשה מה זה כבל מושלם? ומה זה נחות?
  9. D

    איך יראה הסטאפ הבא שלכם

    לסלון גדול ומהדהד אתה צריך ילדים גדולים ולהניח אותם בפינות ומאחורי הרמקולים
  10. D

    שאלה על כבל חשמל

    היות שהוא השווה לכבל קומקום יכול להיות קונקטורים לא ברמה (קשה להאמין) או בעקבות התלונה על חוסר פאנץ בתחום תחתון, תמיד חיבר פאזה הפוכה
  11. D

    מגבר Symphonic Line

    תתחדש האם לפני היה לך מגברים באותה סביבת תמחור?
  12. D

    קבוצת מקינטוש (McIntosh Group), סונוס פאבר ועוד חברות אודיו נרכשו על ידי Highlander Partners...

    קודם כל צריך לברך על כל יצרן שעדיין מייצר טיונר בקשר לריר מציע לך / לכם להיכנס לאתר של accuphase להציץ על טיונר T1200 כרגע מאזין עם sherwood ואין טענות (ה707 SONY) התקלקל
  13. D

    תערוכת הי-אנד מינכן 2022 ותערוכת הי-פי דלוקס 2022...

    World Premiere! Saturday and Sunday we are revealing our new high-end loudspeaker. Although we’re about to burst with pride, we can’t say more at this stage, but further information will be announced in our rooms, during the show. We are really looking forward seeing you all in Munich. The...
  14. D

    שאלה: מה עתיד ההיי אנד?

    אתה רואה שינוי למגברים דיגיטליים.? רמקולים קרמיים בלבד? לדעתי מה שהיה, הוא שיהיה בכל מקרה מצחיק המשפט "אודיו באיכות גבוהה לצרכן הביתי" צרכנים סטנדרטיים אנחנו בטח לא. אחרת לכולנו היה מקסימום מקרן קול
  15. D

    סיוע בבחירת רסיבר מבין 3 אפשרויות

    היבואנית של ימאה היא SG בתל אביב
  16. D

    מחפש המלצות להרכבי Funk Soul גם משנות ה 80 ו90 ו70

    Commodores בהתחלה שלהם בארץ יש לנו את פאנקינשטיין. מעולים
  17. D

    שלוש הודעות בלבד מאתמול ואחת בשחור ומקפיצים למכירה כל שלושה ימים, מה קורה?

    אכן העיצוב כבר רשמתי בפוסט הקודם בנושא יתכן שהיה פירסומון גם קודם. אבל עכשיו בהבלטה. מבאס
  18. D

    לא רק את הסמארטפון צריך לשדרג כל שנה גם את הסטרימר והפרה

    את האפקט אנו רואים ממש באתר זה שנכנס שוב לקומה ואנורקסיה של פוסטים ואם המצב ימשיך אולי יגיע למוות קליני, אני בכלל לא בטוח שזה עקב מחירי היי אנד לי אישית משהו באתר בצורתו החדשה לא עובד טוב. אולי פירסומי מדי?. הכל קופץ ומנצנץ ולרוב בפירסומים שפחות נוגעות לאודיו
  19. D

    ההסבר לשדרגת?

    לגבי מהלך המחקר, יש משהו במה שאתה טוען זהו בדיוק, רק שמהלך של סיום א, והתחלה של מהתחלה של ב, כנראה קלה רק במצב של השקעה כספית וריגשית קטנה

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור