אתה מכיר את המוצר משימוש עצמי?
מה יש לך לספר מלבד מעולה?
אני מתעניין בפורוטק או אוידה. וכמובן אשמח לשמוע אם מישהו השווה בינהם (שוקו כמובן, ונחושת או זהב).
תתחדש ותהנה
מסתבר שלמרות הסיפורים על ההתקדמות בפיתוח רמקולים, סדרה גבוהה ב 2 רמות עדיפה בהרבה גם 20 שנים אחרי
מעניין מה קרה ב 20 שנים באגף ההגברה והדיגיטלי
קודם כל צריך לברך על כל יצרן שעדיין מייצר טיונר
בקשר לריר מציע לך / לכם להיכנס לאתר של accuphase להציץ על טיונר T1200
כרגע מאזין עם sherwood ואין טענות (ה707 SONY) התקלקל
World Premiere!
Saturday and Sunday we are revealing our new high-end loudspeaker. Although we’re about to burst with pride, we can’t say more at this stage, but further information will be announced in our rooms, during the show.
We are really looking forward seeing you all in Munich.
The...
אתה רואה שינוי למגברים דיגיטליים.? רמקולים קרמיים בלבד?
לדעתי מה שהיה, הוא שיהיה
בכל מקרה מצחיק המשפט "אודיו באיכות גבוהה לצרכן הביתי"
צרכנים סטנדרטיים אנחנו בטח לא. אחרת לכולנו היה מקסימום מקרן קול
את האפקט אנו רואים ממש באתר זה שנכנס שוב לקומה ואנורקסיה של פוסטים ואם המצב ימשיך אולי יגיע למוות קליני,
אני בכלל לא בטוח שזה עקב מחירי היי אנד
לי אישית משהו באתר בצורתו החדשה לא עובד טוב. אולי פירסומי מדי?. הכל קופץ ומנצנץ ולרוב בפירסומים שפחות נוגעות לאודיו