נראה מעולה !
ברמקול אולדסקול אני לא מחפש או שואף שיהיה פוקוס דיוק וכו.
אגב לא בטוח שכל השיפורים שהכנסת מבחינת צליל מהווים שיפור יכול להיות גם רק תוספת, זה דיי מתעתע כי בשלב כלשהו נהיה משעמם ואז מוסיפים ומוסיפים ומשנים דברים כשלמעשה, המקורי הפשוט בלי כלום צליל נטו נשמע טוב יותר.
תהנה.