תוצאות החיפוש


  1. zs

    למה האלבומים הישראלים משנות ה-70 נשמעים כל כך יותר טוב

    אני עומד מאחורי הדברים שלי.... כל התקליטים שהבחור הזכיר עד אמצע שנות ה80 לקראת סוף ה 80 נשמעים טוב יותר מאותם דיסקים. וכן לצערי הנגן שלי איכותי.(חבל על הכסף) ישנם דיסקים עם הקלטות מעלפות (מעטים מאוד) אך רובם משנות ה90 והלאה.ואין להם תקליטים. ראה אהוד בנאי "באופק אחר" ותקליט מעלף גם בסאונד שיצא ב...
  2. zs

    למה האלבומים הישראלים משנות ה-70 נשמעים כל כך יותר טוב

    אם אני מבין אותך נכון ואתה שומע את המוזיקה הזו בדיגיטל....כלום לא נשמע טוב,לצערי.
  3. zs

    אמירה מעניינת על מהו רמקול טוב

    אף פעם סאונד לא היה לא יהיה מדע מדויק. הכל יהיה שם פרט לדיוק. ביצוע אומנותי זה כבר משהו אחר...
  4. zs

    אמירה מעניינת על מהו רמקול טוב

    הבחור אוהב את מה שהוא עושה. אולי הוא לא אלוף בלשון עברית ע"מ לתאר את מה שהוא מרגיש,מבין... אבל אני מתאר לעצמי שהוא נאמן ויודע את כיוון הסאונד שלו.טוב לא טוב זה כבר אנדבידואלי.
  5. zs

    איזה מזליקו...

    הוא הגריל אותם פרס ניחומים בפיס אמריקאי..
  6. zs

    כוכבים מעל: רמקולים Duevel Planets הדור הבא

    שנים שאני אוהב את הרמקול הזה... והסקירה כתובה מצויין.אהבתי את ההשואה לדגם הקודם,מה גם שאני יודע שלנמר יש זכרון של פיל.הוכיח אותי כמה פעמים על ענינים שקרו לפני שנים.
  7. zs

    הברון Tim de Paravicini מייסד חברת EAR Yoshino הלך לעולמו

    דור הנפילים מתמעט.....נמר בסוף אתה תשאר לבד....ועל זה יאמרו, "נצר לדור האודיופילים מקום המדינה" אתה כבר תשמע עם שבבים באוזניים ותצחק על הזמנים בהם הייתה פרימיטיבי ביחד עם כולנו שסחבו מאות קג של ברזלים ועצים....
  8. zs

    רזונטורים Acoustic Revive QR8

    ויטלי,נסיתה להניח רזונתור על הבורג שמחבר את מדף הזרוע לגוף הפטיפון?
  9. zs

    מישהו הצליח?

    נראה לי מכשיר ליצור נקניקיות מרגז.. או לפחות את הקונדום של הנקניקיה.. גם אני מתגעגע כפרה..:בכי:
  10. zs

    מישהו הצליח?

    תנחש, מה אתה עושה בלאגן... מקסימום תזכה במכונית. ד"א מה הפרס...?
  11. zs

    יום שנה לרצח של ג'ון לנון, תתארו לכם אם היה חיי היום

    השאלה הנצחית תמיד היתה "מי טוב יותר לנון או מקרטני" אז יש לפה ויש לשם.... כנער צעיר שלא הבין אנגלית כמו היום המילים לא דיברו אלי כל כך.... "אני אוהב אותך,אוהב אותך....או "זה היה יום קשה..." אבל הלחנים של מקרטני היה בהם משהו שתפס את כולם.זו דעתי. ואיך אפשר לא להזכיר את bend on the run של...
  12. zs

    מקרן הקול HW-Q950T של Samsung במבחן

    אהבתי לקרוא ולקבל חוות דעת. ומבלי לשמוע על מה מדובר....יש לי מקרן קול של סמסונג ובאותו כסף לבן שלי יש מקרן קול של jbl. שלי נשמע כמו רמקול מדפי ליד ריצפתי... אין ספק שלקולנוע ביתי עדיף רמקול עם ביצים של פיל... כל זאת ללא קשר למדובר בסקירה,סתם חוויה אישית.
  13. zs

    כבל תקוע

    ניקוי מגעים נראה לי שיותר מדביק מאשר משחרר.
  14. zs

    כבל תקוע

    ג'בקה,פלייר פטנט,פלייר תרנגול...:)
  15. zs

    להפוך את התחביב למקצוע - פגישה אישית עם ארי זליקובץ

    ארי אחלה בחור וכייף לקנות ממנו.
  16. zs

    Kii Three הם הרמקולים הכי מיוחדים שבחנתי, אם אפשר לקרוא להם רמקולים

    בוקר טוב...מעניין מאוד לשמוע. אם הסאונד באמת טוב,אחלה עסקה ואחלה מערכת. נהנתי לקרוא.
  17. zs

    אקוסטיקה אקוסטיקה ביתית - מה החשיבות ומה ועם מי ניתן לעשות?

    ראשית אני מצדיע לך שבשבת אתה ער בשעה כזו.(07:00) ושנית אתה מחזק את מה שכתבתי לגבי המוצרים של מוישה דימשטיין ואודי. שלישית,תמיד טוב אוזן מיומנת נוספת. אני שונא שעם.עובר אצלי רק בבקבוק יין.
  18. zs

    אקוסטיקה אקוסטיקה ביתית - מה החשיבות ומה ועם מי ניתן לעשות?

    בחור הגיע לרופא עם שלושה אשכים. לא בדיוק ידע איך לתאר ,אז אמר לרופא "לי ולך ישנם חמישה אשכים" הרופא שאל אותו "מה...יש לך אשך אחד"?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור