בתחילת דרכה של תחנה 88 fm התקשרתי לתחנה (כשעוד היה ניתן להשיג אותם )
ואמרתי למגיש התוכנית ,חבל שאין לנו אומן,נגן בסדר גודל של מארק קנופלר (דייר סטרייט)
מבלי להתבלבל מיד ענה לי,
הנה אני שם לך את יצחק קלפטר שים אוזן ותחליט,
ובכן אני לא אשפוט מי יותר טוב,
אבל אין ספק שהוא היה ביצועיט ונגן משכמו...